Ben_D 08.04.2004 21:35:10 | |
---|
Onko kukaan kokeillut tollasta "Noise Reduction" laitetta. Mulla on ollut toi jo jonkun aikaa, mutta enpä ole vielä saanut aikaiseksi testailla. Pitäis olla todella toimiva ratkaisu oikein käytettynä. Väärin käytettynä taas tappaa soundin ja sustainin. |
Kapane 09.04.2004 10:14:17 | |
---|
paljos maksoit, ja missä kohti oot ajatellu pitää... jos toi toimii niin kuin normi noise gatet niin ennen ns. spacial effectsejä se pitää tunkee... mut muistanko värin et toi on se räkki peli, vai onkos toi just se pedaalimalli.... keinonen arpoo Lukihäiriöisillä on huaskempaa
[Kyllä Lähtee] |
makoskela 09.04.2004 16:24:14 | |
---|
Onko kukaan kokeillut tollasta "Noise Reduction" laitetta. Mulla on ollut toi jo jonkun aikaa, mutta enpä ole vielä saanut aikaiseksi testailla. Pitäis olla todella toimiva ratkaisu oikein käytettynä. Väärin käytettynä taas tappaa soundin ja sustainin. Mulla on Rokkitronin HUSH II BX käytössä. Hyvin potkii. Niinkuin räkkilaitteet yleensäkin. Tarkkuutta vain siihen 'viiveen' ja 'releasen' säätöön. Helposti jää pari ensimmäistä tilusäveltä kuulematta, kun gaten kohinasalvan aukaisu vie oman aikansa. 'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?' |
Ben_D 09.04.2004 18:47:02 | |
---|
paljos maksoit, ja missä kohti oot ajatellu pitää... jos toi toimii niin kuin normi noise gatet niin ennen ns. spacial effectsejä se pitää tunkee... mut muistanko värin et toi on se räkki peli, vai onkos toi just se pedaalimalli.... keinonen arpoo Räkkivehje on ja laitan 5150:n efektilooppiin. Sunnuntaina pitäis treenikämpillä testata. Harmony Centralista luin, että pitäis olla hemmetin hyvä peli varsinkin high gain soundiin. |
Kapane 10.04.2004 11:23:39 | |
---|
onhan se monella proolla rigissä... mm. limpbizkitin mike smithillä... tuin halusitkin kuullla... voin kuvitella, että toimis.. Lukihäiriöisillä on huaskempaa
[Kyllä Lähtee] |