rockitsb 29.03.2004 14:10:31 | |
---|
Mistä tietää, milloin nauhat on kunnostamisen eli siis hionnan tarpeessa? Miulla alkaa olla jo n. 15 nauhan kohalla punomattomien kielien puolella ihan selvää kulumaa eli nauhat on semmosia tasasia jyynöy? Osaanko itse tehdä tällaisen operaation? "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
poppamies 29.03.2004 15:19:45 (muokattu 29.03.2004 15:30:00) | |
---|
Osaanko itse tehdä tällaisen operaation? Täytyy sanoa että et osaa jos et osaa... Homma ei ole mitenkään ylivoimainen mutta ei kannata harjoitella sitä ykköskeppiin. "G-strings are for strippers" |
fox 29.03.2004 15:48:18 | |
---|
... ihan selvää kulumaa eli nauhat on semmosia tasasia jyynöy? Osaanko itse tehdä tällaisen operaation? Viittaan Poppa-miehen kommenttiin. Samalla tuota lainausta kummastelen, mun mielestä nauhat on viilauksen ja hiomakiven/teräsvillan tarpeessa silloin, kun niihin on tullu tahi tuloillaan kielten kohdalle painumat. Eikä pienet painumatkaan mitään, jos kieli ei bendatessa jää kiinni.. Silloin viilaa ja kiillotusta, mun mielestä..vasta. :) |
Joees 29.03.2004 15:54:33 | |
---|
Eipä ole ylivoimainen tehtävä. Mutta todellakin kannattaa harjotella aluksi johonkin toiseen kitaraan niin ei välttämättä harmita jos menee pilalle. Otelautaa kannattaa varoa, ja jos mahdollista niin suojata jotenkin ettei tule hölmöltä näyttäviä naarmuja otelautaan eikä muutenkaan vaurioituisi. Ja varmin vinkki millon huomaa että kannattaa hioa/hiotuttaa nauhat on se että ne haittaavat soittoa, kuten tuossa jo edellä olevassa viestissä viitattiinkin. Groooove is in heart! |
Hammer Of The Gods 29.03.2004 16:44:09 | |
---|
...Mutta todellakin kannattaa harjotella aluksi johonkin toiseen kitaraan... ...Mutta todellakin kannattaa harjotella aluksi JONKUN toiseen kitaraan... ;) Mitä helpommin, sitä helpommin! |