lovesrock 24.02.2004 20:05:48 | |
---|
Elikkä revin pois EMG:n aktiivisetin Tokai Les Paulistani,mut suositelkaa tilalle jotain rrrrock/blues-soittoon sopivampaa..tai millasia mikkejä ite käytätte ko.musiikkityyleissä?? |
sihvoh 24.02.2004 20:18:00 | |
---|
Gibson P94 setti tilalle ja johan rokki ja blues toimii. Tämä on täysin oma mielipide, mutta nuo mikit ovat yksikelaisina todella erottelevat ja kaikki pikku jututkin erottuvat loistavasti. Kun vääntää volumepotikkaa suuremmalle, niin niistä saa irti sitä räkää mitä tarvitaan toisinaan. Toimivat tosi hyvin leppärunkoisessa Tokaissa ja olen toistaiseksi vain ajatellut miten ne toimisivat mahonkisessa Lespa Speciallissa. Maksavat vain aika törkeän paljon kultareunaisina. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Insane Kane 25.02.2004 09:10:10 | |
---|
Elikkä revin pois EMG:n aktiivisetin Tokai Les Paulistani,mut suositelkaa tilalle jotain rrrrock/blues-soittoon sopivampaa..tai millasia mikkejä ite käytätte ko.musiikkityyleissä?? No minä kans repaisin EMG:t pois ja laitoin tilalle Dimarzio paf proon kaulaan ja super dist. tallaan. Soi hyvin!! Varsinkin tuo paffi, aivan mahoton hyvä!! Lyrics. Wasted time between solos. |
Vemmy 25.02.2004 09:12:36 | |
---|
No minä kans repaisin EMG:t pois ja laitoin tilalle Dimarzio paf proon kaulaan ja super dist. tallaan. Soi hyvin!! Varsinkin tuo paffi, aivan mahoton hyvä!! Samat oli itselläkin joskus kauan sitten, ennen kuin siihen talla-asemaankin ilmestyi Paf Pro... Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
spp 25.02.2004 12:44:43 | |
---|
Kappas, mulla on Tokain Les Paulissani Seymour Duncanin Customit. Toimii. Peheva? Mie istun sillä! |
Niskamies 25.02.2004 13:57:59 | |
---|
Duncanin Jazz kaulaan ja JB tallaan, ja jazziin tietty puolitusmahollisuus. Toimii! |
Socialite 25.02.2004 14:59:10 | |
---|
Dimarziota suosittelen ja käytän itsekin: Paf Pro ja Breed. Jes, sain vähän käteistä! |
ruma 25.02.2004 17:29:02 | |
---|
P94 olisi loistava valinta rokkiin ja bluesiin. Mutta kallis ja hurisee, kuten yksikelaisen kuuluukin. Voi häiritä jos on tottunut humbuckereihin. Duncaneista '59:t toimii aina ja Jazzit samoin. Alnico kakkosiakin voisi suositella. Kaikkia näitä sekä tallaan että kaulaan ja jos haluaa vihaisemman tallamikin niin silloin JB kehiin. DiMarzion perus Paf häviää mielestäni Duncanin '59:lle mutta Paf Pro on taas loistava sekä kaulaan että tallaan. Rokkia ja Bluesia irtoaa Prosta kivasti ja ylipäätään mitä vain paitsi äärimmäistä heviä. Muista DiMarzioista ei ole paljoa kokemuksia. Katsele torilta josko löytyisi käytettyjä laatumikkejä. Näistä asioista voisi kirjoitella kirjastollisen mutta "hyvät" mikit, eli sellaiset jotka miellyttävät juuri sinua löytyvät vain kokeilemisen kautta. Ja nimenomaan omassa kitarassa ja omalla vahvistimella kokeilemisen. Käytettyjä on hyvä kokeilla niin saa ainakin suurin piirtein sen takaisin mitä on maksanutkin jos eivät miellytä... Ruåtissa puhuttais venäjää jos Suomi ei olis välissä. |