Necromuru 15.02.2004 11:40:54 | |
---|
Niin. Kuinka estän stratoni kammen heilumasta villinä ymnpäriinsä? Miguel Alvarez Necromuru |
Niskamies 15.02.2004 11:43:08 | |
---|
Niin. Kuinka estän stratoni kammen heilumasta villinä ymnpäriinsä? Kierrä sitä kampea monta kierrosta myötäpäivään. Se alkaa pikkuhiljaa kiristymään. Itse myös pistäisin tallaan 5 jäykkää jousta, tykkään tuntumasta enemmän. |
Dr. Muff 15.02.2004 12:53:51 | |
---|
Kierrä sitä kampea monta kierrosta myötäpäivään. Se alkaa pikkuhiljaa kiristymään. Itse myös pistäisin tallaan 5 jäykkää jousta, tykkään tuntumasta enemmän. Joo noi tallan jouset vaikuttaakin tosi paljon kammen liikkeisiin kun oletusarvoisesti kampi pyörii tallan pysyessä paikallaan. Tiputtamalla pieni jousi (uusissa jenkeissä on) tallan koloon johon kampi kiettetään, saa kammen jäykistettyä. Koska näin pientä, riittävän jäykkää jousta ei välttämättä löydy ja varaosana ei kitarakaupasta saa, voi laittaa kierroksen roudarin erkkaria kammen kierteen ympärille. Ja seuraavan kerrran kun näät putkimiehen pyydä siltä semmosts tiivistysnauhaa (teflon, silikoni) jolla viivistetään kierrettäviä putkiliitoksia. Se on hyvää ja kestää kauan, jeesusteippi jauhautuu aika akkiä mössöksi. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara! |
Niskamies 15.02.2004 13:23:07 | |
---|
Joo noi tallan jouset vaikuttaakin tosi paljon kammen liikkeisiin kun oletusarvoisesti kampi pyörii tallan pysyessä paikallaan. Mä tiiän ettei toi liity mitenkään itse kysymykseen, mutta tykkään silti enemmän kammen tuntumasta kun se on sopivan jäykkä. |
samueld 15.02.2004 18:30:52 (muokattu 15.02.2004 18:31:57) | |
---|
Tiputtamalla pieni jousi (uusissa jenkeissä on) tallan koloon johon kampi kiettetään, saa kammen jäykistettyä. Koska näin pientä, riittävän jäykkää jousta ei välttämättä löydy ja varaosana ei kitarakaupasta saa, voi laittaa kierroksen roudarin erkkaria kammen kierteen ympärille. Kyllä noita jousia saa. Ainakin soitinkeskuksessa oli. Luulis, että sitten on muuallakin. Skujuun hankin sellaisen, mutta ongelma oli, että siinä oli tuo reikä porattu läpi, joten eihän siellä mikään pysy. Sellainen on helppo pölliäkin... Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Dr. Muff 15.02.2004 18:34:24 | |
---|
Luulis, että sitten on muuallakin. No niin luulis. Soitinkeskus on varmaan ainut paikka Tku-Tre-akselilta mistä en ole kysynyt. Mutta ei sellasta kannata ostaa, häviää kuitenkin ekoissa treeneissä. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara! |
samueld 15.02.2004 21:04:56 | |
---|
No niin luulis. Soitinkeskus on varmaan ainut paikka Tku-Tre-akselilta mistä en ole kysynyt. Mutta ei sellasta kannata ostaa, häviää kuitenkin ekoissa treeneissä. Sen kanssa saa kyllä olla tarkkana kuin porkkana. Jollain ihme pullalla se on vielä säilynyt. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |