Aihe: H & K Edition Blue 15-r
1
Ed The Ead
27.01.2004 21:53:35 (muokattu 27.01.2004 22:05:05)
Niin löytyykö keltään muulta tätä vahvaria? Kokemuksia? Mun mielestä tosi hyvät säröt ja ihan mukavat cleanit. Jotenkin tuntuu ettei kukaan tunne koko laitetta..
You can't play heavy metal with synthetisizer -Bruce Dickinson-
PekkaRii
27.01.2004 22:05:50
Niin löytyykö keltään muulta tätä vahvaria? Mun mielestä tosi hyvät säröt ja ihan mukavat cleanit. Jotenkin tuntuu ettei kukaan tunne koko laitetta..

Kerropa siis lisää. Minkäs verran tuo kaupassa maksaa? Hyvät säröt? Millaiset ja millä kitaralla?
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 Asiasta toiseen, tarjotkaa kitaravahvistimia hintaluokkaan n.300e ja 30W.
Ed The Ead
27.01.2004 23:19:53
Tämähän on siis 15 wattinen transistori peli. Maksaa 199 erkkiä ja omalla kitarallani eli Esp ltd viper 301 irtoaa mielestäni tosi rouheat säröt. Muillakkin skeboilla on kokeiltu ja hyvältähän tuo kuullosti silloinkin. Enpä nyt enempää osaa analysoida kun olen vielä aika aloittelija näissä, mutta mielestäni laadukas peli muihin kokeilemiini saman koko luokan vahvistimiin verrattuna. tuolla on näitä tietoja tuosta -> http://www.hughes-and-kettner.com/
You can't play heavy metal with synthetisizer -Bruce Dickinson-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)