Aihe: Kinman mikkien hintavertailu
1
P-Nut
19.01.2004 00:58:43

Eli kun sööööörsikin on pois käytöstä (taas) niin pistetään nyt sitten uusi threadi.

Eli löysin vain yhden suomalaisen soitinliikkeen, jonka sivuilla oli mainintaa Kinman mikeistä ja niiden hinnasta. Musapörssissa Traditional- ja classic setti maksoi 325€. Mutta miten muut kaupat ? Siis jos joillain on hintatietoa muista suomen liikkeistä joissa noita myydään.

Entä jos tilaa suoraan ulkomailta ? tuleeko halvemmaksi ?
Kyllä se siitä kun vähän potkii
Captain Farrell
19.01.2004 08:24:51
Eli löysin vain yhden suomalaisen soitinliikkeen, jonka sivuilla oli mainintaa Kinman mikeistä ja niiden hinnasta. Musapörssissa Traditional- ja classic setti maksoi 325€. Mutta miten muut kaupat ? Siis jos joillain on hintatietoa muista suomen liikkeistä joissa noita myydään.

Entä jos tilaa suoraan ulkomailta ? tuleeko halvemmaksi ?

Itse tilasin Kinmanin Woodstock-setin suoraan maahantuojalta (www.echoland.net). Hintaa setillä oli 295 euroa ja summa sisälsi postitusmaksut.

Toi Echolandin Leif Nyman on hyvä tyyppi. Juttelin pitkään hänen kanssaan eri mikeistä. Puhelias kaveri... :-)
p130
19.01.2004 08:33:49

Eipä noita oikein ulkomailtakaan saa halvemmalla.

Musikbörsenillä www.musikborsen.se ruotsissa olisi stratosetti 2495, tekee tämän hetkisellä kruunun kurssilla noin 270€.

Että jos ruotsissapäin on käyntiä niin sitten ehkä kannattaa. Musikbörseneitähän on ympäri maata.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Lilli
19.01.2004 09:52:58
Itse tilasin Kinmanin Woodstock-setin suoraan maahantuojalta (www.echoland.net). Hintaa setillä oli 295 euroa ja summa sisälsi postitusmaksut.

Toi Echolandin Leif Nyman on hyvä tyyppi. Juttelin pitkään hänen kanssaan eri mikeistä. Puhelias kaveri... :-)

Kyllä taitaa Leif olla hyvä tyyppi, ja luotettava. - Oon ollut Chris Kinmanin kanssa kirjeenvaihdossa ja hän kehoitti ostamaan Echolandista: tulisivat Kinmanit kalliimmiksi lähettää Australiasta, kaikkine kuluineen. - Ja tarjoushinta 295 eukkoo/setti postikuluineen, on kyllä edullinen.

EDIT: Toisaalta: Kuinka mahtava soundiero on Kent Armstrongin Korea-mikeillä ja Kinmaneilla? - kokeillaan ja kommentoidaan!
- Same thing that made you live / can kill you in the end.
P-Nut
19.01.2004 16:08:28

Echolandista: tarjoushinta 295 eukkoo/setti postikuluineen, on kyllä edullinen.

Joo pistin mailia ja näinhän se asia on.
Screw u musapörssi.
Kyllä se siitä kun vähän potkii
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)