Aihe: Kouvolan kitarakaupat?
1
NoPainNoGain
08.01.2004 19:46:48
Eli olen käsittänyt, että kouvolasta kitaroita kannatta etsiä Guitar centeristä ja Kouvolan musiikista. Nyt kysyisinkin, että minkälainen kitaravalikoima noissa on? Etenkin Ibanezien rg-mallien saatavuus kiinnostaa (varsinkin rg1550 ja rg1570)? Minkälaista palvelua noissa yleensä saa?
Onko hyvät testauspaikat vai onko ollenkaan?
Ja sitten vielä tietysti se hintataso, mutta kyllähän hyvästä palvelusta voi maksaa muutaman kympin ekstraa.

Kiitos jo etukäteen! Menisin itse tietysti paikalle mutta en viitsi täältä korvesta turhaan lähteä bussiyhtiöitä tukemaan. ;)
dragon
08.01.2004 20:01:16
Itse olen asioinut noista vain Guitar centerissä ja sieltäkin on mukaan lähtenyt vain piuhaa ja kieliä. Palvelu oli silloin aika keskinkertaista eli siis sain mitä halusin mutta siinä se. Tosin en ole käynyt siellä uusien omistajien aikana. Itse liike on pieni kuin peräreikä mutta on sinne jonkinlainen testaustila tungettu.
treble
08.01.2004 21:26:49
Ibanezeja saa kyllä noista molemmista. En kyllä tiedä malleista.
NoPainNoGain
09.01.2004 12:28:17
Osaisiko joku kertoa vähän tarkemmin.
karkki
09.01.2004 14:22:34

Menisin itse tietysti paikalle mutta en viitsi täältä korvesta turhaan lähteä bussiyhtiöitä tukemaan. ;)

Ei teillä sitten puhelinta ole? Entä naapurissa?

Ymmärrän toki, että vaikka Helsingissä pistäytyvä kyselee tuollaisia ostosohjeita, kun kauppoja on paljon eikä niistä tiedä mitään.
Mutta kun kauppoja on kaksi ja tiedossa on sekin, mitkä kitaramallit kiinnostavat, asia selviää varmasti kahdella puhelinsoitolla. Vastaajan äänestä saat ihan itse käsityksen asiakaspalvelun laadustakin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)