Aihe: lolleri:
1
PoLFus
17.11.2003 20:51:38

Eli Epin pulttikaula lespa myynnis
huuto.netistä pastettua.:

Tiiätkö, onks noil pulttikaulasilla epi les pauleil paljo erfoo liimakaulasii? Lähettäisitkö lisää kuviA?

Myyjän vastaus 15.11.2003 13:34:13

Liimakaulaista epiä en ole soittanut, mutta en usko eron olevan mikään merkittävä, mikithän tuossa saundissa kuitenkin pääosassa on. Kuvia tulee.
~ 7ender $tratocaster ~
ollisal
17.11.2003 20:55:07
No voi kauheeta. Eikunsiis.
-K-
17.11.2003 20:57:51 (muokattu 17.11.2003 20:58:58)
Pitäs perustaa mnetin huuto.net-kyttääjät jotka kiertelisivät sivuilla kommentoiden tuotteita ja niiden oikeaoppista hinnoittelua.

EDIT: ja jos joku otti tuon väitteen tosissaan niin voisi hieman muutella lääkitystään, realiteettipillerit ovat olleet aika huudossa nykyään.
Ei suotta elämys.
outo_O
17.11.2003 23:34:05
mä melkein voisin lyödä vetoa että kukaan teista speksejä kyttäävistä ei varmasti tunnistas pulttikaulaisen ja liimakaulan, saati neck-thrun eroja soundi samplesta. sellai kuva näyttäs olevan teillä, että pulttikaulasia pitää välttää ja että ne on paskoja.. ja kuinka moni teistä tarttee tätä sattanan sustainia? prkl, ei se kuulu teijän ynkkä-wanabe-räpellyksissä :D

ei se neck-thru ole se paras ja mahtavin jeesus soundi, mitä kitarasta voi saada, kuulemma liian kirkas soundi tulee esim joitakin musatyylejä ajatellen. (vai sekotinko tämän gibbonin mikävittu-sen-kitaran-nimi-olikaa kitaraan?) nektrussahan on sitä liimapinta-alaa enemmän kun liimakaulaisissa.. (ajattele tota, älä käy puuroilemaa) : )

vetäkää nyt herneet nenään ja oottakaa ku se tulee lahkeesta ulos..

sori, ahdistaa tämä mnet yhteiskunta, täällä on vain tosi vääristyneitä ihmisiä.
B L A C K E N E D ! ! !
-K-
17.11.2003 23:47:43
mä melkein voisin lyödä vetoa että kukaan teista speksejä kyttäävistä ei varmasti tunnistas pulttikaulaisen ja liimakaulan, saati neck-thrun eroja soundi samplesta. sellai kuva näyttäs olevan teillä

Juu ei kyllä erota ei mutta mitä mieltä itse olen niin varsinkin näissä epeissä, vanhoissa jacksoneissa on se tuntuma mikää saa vaikka charveleissa ja jacksoneissa etsimään neck-thru malleja mieluummin kuin pulttikaulan. Vasta monissa uudemmissa pulttikauloissa, jossa on AANJ, on tuo tuntuma saatu yhtä hyväksi kuin neckthru/set on kauloissa. Ja kyllä se sustainkin loppuviimeksi tuntuu jos kokeilet kahta samanlaista keppiä vierekkäin jossa toisessa on pulttikaula ja toisessa neckthru, mutta sound samplesta ei sitä kuule, ei millään.
Ei suotta elämys.
askomiko
18.11.2003 02:22:42
Eikä sillä muuten väliä, mutta Lespaulwannabe ja pulttikaula on vähän kun piimä ja..öö, sinappi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)