Ta Wicked G 25.08.2003 20:12:59 | |
---|
Kuinka esim. matkahuollossa voi lähettää vahvarin, jos joku on tilannut sen? Että pitääkö sille olla joku paketti tai muu? Kaverilta pamahti motukka, ja mun pitäs kysyä sen puolesta .. Fuck the reality! I'm going home! |
Gypsy 25.08.2003 21:52:10 (muokattu 25.08.2003 21:53:35) | |
---|
No, paketissahan menis parhaiten. Mutta mulle on kerran tullu täysin kunnossa vahvistin matkahuollon kautta ilman mitään paketointia. Ite oon kerran paketoinu niin, että pahvilaatikkoon ja sinne sitten niitä S muotosia styroksi palasia ympärille. Tosin sanomalehdestä rypistetyt pehmusteet on varmaan ihan yhtä hyvät |
Ta Wicked G 26.08.2003 17:09:06 | |
---|
kiitti :) Fuck the reality! I'm going home! |
Miikathebest 26.08.2003 17:51:53 | |
---|
Ja kun lätkäsee sen helposti särkyvää -tarran siihen, niin sekin saattaa joskus auttaa. |
JLM 27.08.2003 13:56:29 | |
---|
Sellaiset nuolitarrat on myös ihan hyvä laittaa, etteivät työntekijät kääntele pakettia ihan miten päin sattuu. Sain kesällä vahvistimeni matkahuollon kautta ja kauhistuin kun paketin sisälle oli päässyt hienonhienoa hiekkapölyä aika reippaasti. Ilmeisesti bussin tavaratila ei ollut kovin tiivis ja tiestä noussut pöly oli päässyt sisään, tai jotain vastaavaa. Onneksi suurin osa pölystä oli pysähtynyt pehmusteisiin ja loput sain imuroitua pois. Paketti näytti päällepäin todella tiiviiltä mutta jostain se hiekka oli sinne kuitenkin eksynyt. Kannattaa siis iskunkestävyyden lisäksi kiinnittää paketin tiivistämiseenkin jonkin verran huomiota. |
juici 27.08.2003 18:52:50 | |
---|
Kiitos vain kaikille vastanneille ja Ta Wicked G:lle topicin laittamisesta. Pakkasin vahvarin vanhaan imurilaatikkoon. Solumuovit käärin ympärille, kajarin ja nuppien eteen styroksi ja taittelin kannet koko paketin päälle. Ja sitten paljon ilmastointiteippiä ympärille, mahtaakohan ostaja saada pakettia perillä edes auki? ;) Matkahuollossa pakettiin lyötiin "VAROVASTI" -tarrat. Ja paketin roudausta helpottamaan jätin vahvarin kantokahvan näkyviin eli pakettia voi nostaa siitä. Myydään: Jackson JS-20 -sähkis, Marshall Supervibe Chorus SV-1 | Ostetaan basso ja vahvari (vähintään 100W) |