Quu 25.08.2003 11:00:05 | |
---|
Mikä vaivaa kun välillä kun soitan niin äänet lähtee (kuuluu sellainen npasahdus), vähän niinkuin vaffarin laittais kiinni ja sitten ne tulee samantien takaisin? Kyseessähän on siis sellainen hybridivaffari (etuaste putkella). Kiitos avusta. Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
midprice 25.08.2003 11:44:31 | |
---|
Mikä vaivaa kun välillä kun soitan niin äänet lähtee (kuuluu sellainen npasahdus), vähän niinkuin vaffarin laittais kiinni ja sitten ne tulee samantien takaisin? Ilmeneekö vain täpöllä soittaessa, vai myös hiljaisilla volyymeillä? Eli jos koitat luukuttaa liian lujaa, niin voi olla, että jokin sisäinen suoja (automaattisulake tms.) katkaisee virrat, jotta suurempia vahinkoja ei pääse syntymään. Jos taas ilmenee hiljaisellakin soitettaessa, niin minä veisin huoltoon. |
Härski 25.08.2003 14:56:43 | |
---|
Voisiko sun kitaran volassa olla häikkää? |
Miikathebest 25.08.2003 14:57:49 | |
---|
Jollain muullakin taisi olla joskus tuo sama ongelma. |
Nazareth 13.12.2004 23:05:25 | |
---|
Mullakin tuo sama ongelma ilmenee Laney TF100:ssa, mutta vain ja ainoastaan särökanavassa. "M'oon luullu, että kiiski on lintu. :D" - Mark-Ken IMIK #27 |
blastoff 14.12.2004 02:13:45 | |
---|
Testaa seuraavaa: Vedä piuha efektilenkin sendistä returniin. Toimiiko nyt? "...and when I dropped the towel, there had been significant shrinkage." - George Costanza |
sikanaama 14.12.2004 09:52:23 | |
---|
Testaa seuraavaa: Vedä piuha efektilenkin sendistä returniin. Toimiiko nyt? Heti alko ongelmat kun ensimmäisen kerran korkkasin efektilenkit. Sitten kun se innostu niin ei muuten pelittänytkään, kuin pistämällä piuhat sinne. Nyt on kyllä pitkään jo toiminu ilman noita ongelmia. Mulla on kaikki sen hyvän pändin levyt, ei kuitenkaan ihan kaikki. |