Aihe: lisäskoberopleema
1
manfred
06.08.2003 23:01:22
All right, käväsin tännä Huttusella ja siellä sanoivat, että kun mul on 50w marsun kombo, niin 4x12 kaappi ei välttämättä hyvä hankinta, koska kone ei jaksa tuutata siihen jytää. Mikä on teidän näkemyksenne. 4x12 ois perhanan paljon kivempi musta kun 2x12.
Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva denatured
LaXu
06.08.2003 23:08:39
Tuo on kyllä täyttä paskaa. Kyllä se 50W ihan kevyesti toimii 4x12 skoben kanssa.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 hevikeppi, katso Tori.
PIM
07.08.2003 08:38:27
Tuo on kyllä täyttä paskaa. Kyllä se 50W ihan kevyesti toimii 4x12 skoben kanssa.

Käsittämätöntä soopaa todellakin, ellei kyse ole sitten jostain väärinkäsityksestä. Jos yhden vatin vahvistinkin jaksaa liikuttaa niitä elementtejä niin kyllä siihen pystyy 50 putkivattiakin.

Ihmeellinen käsitys muutenkin tuo että kaapilla pitäisi olla vähintään joku tietyn tehoinen vahvistin. Ei se isokaan kaappi yhtää sen pahempi kuorma ole vahvistimelle kuin saman ohminen pikkukaappi vaan itse asiassa isompi on hyötysuhteeltaan parempi eli samalla teholla lähtee enemmän ääntä.
Peten KesäAle jatkuu, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari, eiku enää yks puoliakustinen, strato, putkikombo ja uutta tavaraa tulossa
spp
07.08.2003 09:54:17

Kyllä se 50W ihan kevyesti toimii 4x12 skoben kanssa.

Totta. Mulla oli aikoinaan 50W Marsun putkinuppi ja 4x12" kaappi. Rokkas kuin poro.
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi.
Penasol
07.08.2003 12:02:55

Totta. Mulla oli aikoinaan 50W Marsun putkinuppi ja 4x12" kaappi. Rokkas kuin poro.

Ja minulla on 30W putkivahvistin ja 4x12"- kaappi, ja jytisee kuin atomipommi aikoinaan Japanissa!
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)