legolas 14.07.2003 21:46:34 | |
---|
Mulla on ibanezin uuden tonelock-sarjan efektipalikka delay/echo,oisko joku de7 tai 9. Uudenkin patterin kanssa soittaessani laite kestää ehkä max 15 min, ja alkaa sitten aiheuttamaan omituisia kiertoääniä, jotka eivät lopu, ennenkuin otan piuhat irti siitä. Efektin ei tarvitse edes olla päällä, ja se aiheuttaa kyseisen ongelman. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia, vai onko vika yksilöllinen. Toimiiko paremmin muntajan kanssa.. Paljo noi muuntajat maksaa ja mistä kannattaa ostaa? |
D-Kay 14.07.2003 22:29:01 | |
---|
Mulla on ibanezin uuden tonelock-sarjan efektipalikka delay/echo,oisko joku de7 tai 9. Uudenkin patterin kanssa soittaessani laite kestää ehkä max 15 min, ja alkaa sitten aiheuttamaan omituisia kiertoääniä, jotka eivät lopu, ennenkuin otan piuhat irti siitä. Efektin ei tarvitse edes olla päällä, ja se aiheuttaa kyseisen ongelman. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia, vai onko vika yksilöllinen. Toimiiko paremmin muntajan kanssa.. Paljo noi muuntajat maksaa ja mistä kannattaa ostaa? Delayt on vissiin pahimpia virtasyöppöjä. Mulla tuli samanlainen kiertojuttu danelectron eq:ssa kun patterit oli lopussa. Ei maksa muuntajat paljoa. Jostain Biltemasta saa varmaan viidellä eurolla, jos ostat iban virallisen, niin se on vähä kalliimpi homma, ehkä joku 15juuroo. "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
hemmo 14.07.2003 22:37:56 | |
---|
Delayt on vissiin pahimpia virtasyöppöjä. Juu oletan myös, ettei patterihomma toimi delayn kanssa, vaan tarvitset 9 v muuntajan. Jostain Biltemasta saa varmaan viidellä eurolla Korostan, että Bilteman muuntajia EI kannata ostaa. Ne on roskaa, ei toimi, useimmiten. Hommaa joku laadukkaampi vähintään 500 mA-tehoinen muuntaja. Siitä on iloa vuosiksi. Säröä beibi! |
D-Kay 14.07.2003 22:41:21 | |
---|
Korostan, että Bilteman muuntajia EI kannata ostaa. Ne on roskaa, ei toimi, useimmiten. Mulla on iban virallinen muuntaja ja siihen jakopiuha viidelle spedulle, hyvin on toiminu. Suosittelen vaikka vähän enemmän joutuukin maksamaan. "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
Tomtom 14.07.2003 22:56:26 | |
---|
Mulla on samainen Iba DE-7 ja Mascotin 3 amppeerin muuntaja, millä ainakin mun jalkio pelaa ihan täydellisesti. Kannattaa tosiaan satsata vähän enemmän muuntajaan, niin ei tartte koko ajan ostella uusia muuntajia efektilaudan kasvamisen myötä. Mascot on röökiaskin kokonen, makso 56€ ja on tehokas.. www.dhline.net |
Jabe 15.07.2003 14:43:30 | |
---|
Mulla on iban virallinen muuntaja ja siihen jakopiuha viidelle spedulle Niin mullakin. hyvin on toiminu Niin mullakin. Suosittelen Niin mäkin. vaikka vähän enemmän joutuukin maksamaan. Niin, no. Vähän enemmän kuin Bilteman muuntajasta, mutta ei tuo nyt mahdottoman kallis muistaakseni ollut. Häät ilman tansseja on kuin kusellakäynti ilman pierua. |