Aihe: marshall mini-stack
1
PoLFus
23.06.2003 23:06:47

haa!
Olin tuossa ma hesassa "shoppailemassa" ja päivän päätteeksi tein puoli-herätys-ostokseksi marshall ms-2 (mini stack). Se oli aivan legendaarisen marshall-stackin näköinen. Ensivaikutelma kaupassa (Levytukku) oli aika hmm..Pidin ensin sitä vitsinä, mutta kokeilin silti. Pistettyäni sen päälle, huomasin, että sen clean-osasto oli huimasti odotettua parempi. Samanlainen kuin muissa marsuissa ja minä pidin siitä soundista. Joten ostin sen ;) (hinta 45 e) Od-kanava oli lievä pettymys, mutta sillä hoitui ainakin vh:n hot for teacher ja hyvin :D Tämä on selvästi yksi parhaimmista vahvistimista jota olen omistanut ja se sopii mainiosti aloittelijoille ja kokeneemmillekin kitaristeille.

Suosittelen! Tämä oli positiivinen yllätys (ainakin minulle)!!
siitä vaan hakemaan..

Tiedättävästi siitä on 3 eri mallia MS-2, MS-2C ja MS-2RC ..tai jotain..jossakin mallissa on 2 "kaappia". :D
~ ja khyl ~
Kitarisoija.
23.06.2003 23:13:08

Kattelin itekin tuollaista hesassa olessani.
Paljos siinä oli tehoa?
Mun muistaakseni siinä mitä mä kattelin, niin oli 2w.
Pystyyks sillä jamittelee hyvin himassa?
ite kun en kerennyt sitä kokeilemaan..
www.mikseri.net/bearfest
PoLFus
24.06.2003 11:20:35 (muokattu 24.06.2003 11:47:41)

Kattelin itekin tuollaista hesassa olessani.
Paljos siinä oli tehoa?
Mun muistaakseni siinä mitä mä kattelin, niin oli 2w.
Pystyyks sillä jamittelee hyvin himassa?
ite kun en kerennyt sitä kokeilemaan..

juu taitaa 2 olla, mutta ääntä lähtee kyllä. Kyllä, jamitukseen loistava. Voin pistää ääninäytteen:

http://personal.inet.fi/taide/kakofonia/mp3/clean-MS-2.mp3
~ ja khyl ~
Ussr
24.06.2003 13:51:37

Tuollaisen jos ostaa niin pitäähän sen olla se kahden kaapin Full Stack.. ;) Irtoaa kunnon kitaravallia..
-To Live Is To Die-
PoLFus
24.06.2003 14:55:43

Tuollaisen jos ostaa niin pitäähän sen olla se kahden kaapin Full Stack.. ;) Irtoaa kunnon kitaravallia..

:D mulla on se 1 kaappinen
~ ja khyl ~
Snowblind
24.06.2003 15:00:31

Mullakin on se MS-2 yhdellä kaapilla ja ainakin hyvät bluus saundit lähtee :)
HB
24.06.2003 18:19:54
Yks-kaappinen on kuulemma parempisaudinen kuin fullstack. Toisaalta kukapa nyt noista saundia hakee, cool ulkonäkö on tärkein!
Juntunen
24.06.2003 18:33:42

Toisaalta kukapa nyt noista saundia hakee, cool ulkonäkö on tärkein!

Juu ja kun siihen laittaa patterit, niin voi pihalla veivailla skittaa piuha kaulan ympärillä ja vahvistin roikkumassa toisessa päässä. Tai vyöllä.
PoLFus
24.06.2003 18:34:57

Juu ja kun siihen laittaa patterit, niin voi pihalla veivailla skittaa piuha kaulan ympärillä ja vahvistin roikkumassa toisessa päässä. Tai vyöllä.

juu tai kaupungilla keräämässä rahaa
~ jokainen zänssi on mahdollisuus ~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)