Aihe: Yamaha AES820 (Drop6)
1
rhizome
22.06.2003 20:25:58
Onko kukaan kokeillut tai käsitystä siitä millainen tuo on? Mä oon näistä uusista kitaroista ja alavirityssysteemeistä aikast pihalla. Millaista soittotatsia sopii odottaa?

Mikko
-K-
22.06.2003 22:01:37
Onko kukaan kokeillut tai käsitystä siitä millainen tuo on? Mä oon näistä uusista kitaroista ja alavirityssysteemeistä aikast pihalla. Millaista soittotatsia sopii odottaa?

Mikko

En ole kyseistä mallia soittanut mutta jos nyt yleensä puhutaan noista 27" scalen omaavista kitaroista niin ainakin minä pitkäsormisena arvostan että on paljon työskentelytilaa. hyppäys 24 3/4 skitasta voi olla melkoinen mutta jos on soitellut 25.5" scalen omaavilla kepeillä niin eipä tuohon tottuminen hirveästi aikaa vaadi.
Ei suotta elämys.
rhizome
22.06.2003 22:20:09
En ole kyseistä mallia soittanut mutta jos nyt yleensä puhutaan noista 27" scalen omaavista kitaroista niin ainakin minä pitkäsormisena arvostan että on paljon työskentelytilaa. hyppäys 24 3/4 skitasta voi olla melkoinen mutta jos on soitellut 25.5" scalen omaavilla kepeillä niin eipä tuohon tottuminen hirveästi aikaa vaadi.

Joo, mä voisin tuollaisesta systeemistä pitääkin vaikkei niin pitkiä sormia ookkaan (kuin esim. Tolosella joka varmaan voi saunassa nojata leukaansa ja raapia samalla päälakeaan. Vanha myytti näin heittona vaan.. :)

Mites tuon vireen vaihto mahtaa noin käytännössä sujua tuossa Yamahassa. Kyllä mä jotain Guitarist lehden artikkelia luinkin, mutta täytyy kattoo uudestaan.

Mikko
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)