Aihe: Mesa/Boogie DC-3 kokemuksia?
1
supernasu
30.05.2003 17:45:26
Sattuisiko kellään olemaan kokemusta Mesan DC-2, DC-3 tai DC-5 vahvistimista? Säröosastohan Mesalla toimii kyllä, mutta miten ko. pelit toimii Allaround vahvistimena, eli toimiiko cleanpuoli alkuunkaan?

Onko ollut luotettavuusongelmia? Joskus on ollut valitusta, että kyseisissä vehkeissä puhdas ja särökanava ikäänkuin vuotavat läpi!

Lähikaupassa olisi käytetty DC-3 ja hiukan Gas kolkuttelee. Mikähän olisi älykäs hintataso?

Minä kiitän jo etukäteen!
monotone
31.05.2003 12:53:58

Noista nimenomaisista Mesan malleista en osaa kommentoida, mutta yleisesti ottaen Mesan laitteet ovat ainakin minun käytössä toimineet aina moitteetta. Maailmankiertueella ei tietysti ole tullut käytyä, mutta ahkerassa harrastelija/keikkakäytössä ovat aina toimineet paremmin kuin hyvin.

Muutaman Mesan (Studio 22, Studio Preamp, 50/50, Mark I RI, V-Twin) kokemuksella voin sanoa, että myös monipuolisuus on ollut hyvin paletissa mukana - ainakin minulle on säätövarat riittäneet mainiosti. Tosin, enpä mikään extremeurheilija olekaan. ;-)

Varsinaisesti mitään halpasarjaa Mesalla ei kai olekaan, ehkä jotain hieman riisutumpaa mallistoa, joissa laadusta tuskin on niissäkään tingitty. Ja verrattain hyvinhän noissa tuntuu arvo säilyvän, ehkä johtuen siitä, etteivät ole saavuttaneet semmoista massasuosiota täällä kuin esmes vetten tuolla puolen, jossa tuntuvat olevan ihan perushuttua.
"Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)