Aihe: DG-stompista
1
dead horse
20.05.2003 15:52:14
Olenpa tässä ajatellut hankkia mallintavan etuvahvistimen ja tullut siihen tulokseen että Yamahan DG-stomp voisi olla hyvä ratkaisu jo hintansakin puolesta. Minkälaisia kokemuksia teillä asiaan perehtyneillä on kyseisestä laitteesta?

Itse olen pyrkinyt löytämään laitteen, jota voi käyttää sekä perinteisellä tavalla kunnon päätevahvistimen ja kaappien kautta soitettuna tai suoraan tietokoneeseen kytkettynä tehtäessä kotiäänityksiä -tuo DG-stompin S/PDIF liitäntähän kaiketi takaa ladukkaan saundin äänikorttiin liitettäessä?

Minkälaatuiset saundit tosta vehkeestä ylipäänsä lähtee? Mulle on tärkeintä tässä se että saisin keskitasoa paremmat, siis hyvät, blues, rock ja heavy saundit niin livenä kuin S/PDIF liitäntää käytettäessä. Noiden DG-stompissakin esiintyvien efektien olemassaolo ei ole niin tärkeää.

Eli kiteytettynä: Mielipiteitänne DG-stompista ja löytyykö markkinoilta samaa hintaluokkaa olevia, kenties saundillisesti parempia vaihtoehtoja, vaikkakin ilman hintaa lisääviä "turhia" efektejä? Myös kestävyys ja kokonsa puolesta helppo liikuteltavuus ovat valtteja.

nimim. Paskoihin saundeihin kyllästynyt muusikonalku
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)