Aihe: Halpa ja hyvä nylonkielinen?
1
JeKo
11.05.2003 20:31:23

Nyt olis hakusessa joku hintalaatusuhteeltaan hyvä nylonkielinen. Minkä tasoisia vehkeitä mahtuu johonkin 0-150 euron hintaluokkaan?

Kiitos.
SURf
12.05.2003 09:35:55
Nyt olis hakusessa joku hintalaatusuhteeltaan hyvä nylonkielinen. Minkä tasoisia vehkeitä mahtuu johonkin 0-150 euron hintaluokkaan?

Kiitos.

Yamaha C-40, hyvä peruskitara. Paljon koulujen käytössä, ei pahaa sanottavaa. Hinta n. 100 €.

Ole hyvä.
"The freaks will stay together, they´re a tight ol´crew. See the pigfaced-man and the monkeygirl, come and see the big fat lady." M.K.
weelie
12.05.2003 11:01:45

Yamaha C-40, hyvä peruskitara. Paljon koulujen käytössä, ei pahaa sanottavaa. Hinta n. 100 €.

Mulla on tollanen ollut vuodesta 1993 tai jotain. Hyvin on toiminut, vähän on kolhuja jo.. mutta who cares. Hyvä peli, paljon parempoi kuin hitu halvemmat, muttei myöskään mikään oikeasti hyvä (=pro-tason) kitara tietenkään. Yamahat on muutenkin mielestäni hintansa väärttejä, edullisia teräskielisiä kokopuukantisia ja sähkiksiä.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
MacGyver
12.05.2003 11:10:53

Mulla on tollanen ollut vuodesta 1993 tai jotain. Hyvin on toiminut, vähän on kolhuja jo.. mutta who cares. Hyvä peli, paljon parempoi kuin hitu halvemmat, muttei myöskään mikään oikeasti hyvä (=pro-tason) kitara tietenkään. Yamahat on muutenkin mielestäni hintansa väärttejä, edullisia teräskielisiä kokopuukantisia ja sähkiksiä.

Jeps, itsellä on myös Yamahan C-40 nailonkielinen ja lisäksi APX-4 elektroakustinen. Kummatkin ovat hyviä hintaisikseen. Itse asiassa kumpikin on ostettu käytettynä ja hyvin pelittävät.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)