KarppaKari 08.04.2024 14:37:40 | |
---|
Minkälainen lattiateline Gibsonille? Vai suojataanko telineestä jollain ne kohdat, joihin soitin koskettaa? En tiennytkään tommosesta, että Gibsoneissa oleva lakka ei välttämättä tykkää olla kosketuksissa joidenkin materiaalien kanssa. |
Wintermute 08.04.2024 14:49:58 | |
---|
KarppaKari: Minkälainen lattiateline Gibsonille? Vai suojataanko telineestä jollain ne kohdat, joihin soitin koskettaa? En tiennytkään tommosesta, että Gibsoneissa oleva lakka ei välttämättä tykkää olla kosketuksissa joidenkin materiaalien kanssa. Sama lienee kaikissa nitrolakatuissa. Myyjä kehuu tämän telineen sopivan, en ole kokeillut, vaan nitrolakatut treenin jälkeen pois telineestä. Kuulemma treenit kestää. https://www.power-sound.fi/product_ … hkisteline-translucent-nitro-p-6464 |
Rämppy 08.04.2024 15:23:26 | |
---|
Wintermute: Sama lienee kaikissa nitrolakatuissa. Myyjä kehuu tämän telineen sopivan, en ole kokeillut, vaan nitrolakatut treenin jälkeen pois telineestä. Kuulemma treenit kestää. https://www.power-sound.fi/product_ … hkisteline-translucent-nitro-p-6464 Mä olen seisottanut nitrolakattuja kitaroita tuollaisessa ständissä pisimmillään pari päivää. Ainakaan siinä ajassa ei ole tullut jälkiä kitaraan. Myös K&M ständit jonka kontaktipinnat ovat korkkia, eivät ole jättäneet jälkiä ainakaan muutamassa tunnissa. Sen sijaan jonkun halpistelineen mustat kuminkaltaiset pinnat jättivät aikoinaan alle vuorokaudessa valkoiseen Eric Johnson Stratoon ruskeat laikut. Aika rumasti palaneita jälkiä on joskus näkynyt esim. valkoisissa Gibsoneissa. Tulin, näin, soitin. |
Jeszse 08.04.2024 15:47:59 | |
---|
Wintermute: Sama lienee kaikissa nitrolakatuissa. Tää on kyllä onnistuneesti väistäny meikän, ei oo mihkään nitrokeppiin jääny mistään telineestä jälkiä. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
p130 08.04.2024 16:06:41 (muokattu 08.04.2024 16:08:08) | |
---|
Ainoa teline, joka on jättänyt jälkeä oli helevetin kallis kotimaista käsityötä oleva designhäkkyrä. Tekijää en enää 10 vuotta myöhemmin muista (e: hökötys päätyi roskikseen, en vaihtanut pehmusteita, vitutus oli niin suuri), mutta muuta, kuin nitroturvalliseksi ilmoitettua tunnetun laatuvalmistajan tekemää en enää osta. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
zedder 08.04.2024 16:09:34 | |
---|
Alanyyttinen pohdiskelija |
fridgebuzz 08.04.2024 16:11:47 | |
---|
Kirjoituksen aiheena toimisi paremmin "Telineen vaikutus kitaran lakkapintaan" tms. Painoin varoitusta, jospa moderaattori korjaisi. |
Jeszse 08.04.2024 16:12:37 | |
---|
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
p130 08.04.2024 16:15:50 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
zedder 08.04.2024 16:16:59 | |
---|
Jeszse: Juu, tiedän mitä se voi tehdä. Eli tiedät mitä voi seurata mutta silti olet pitänyt nitrokeppejä telineissä joista on vaarana että aiheuttaa värjäytymiä? Vai siis niinkun mitenkä? Alanyyttinen pohdiskelija |
Jeszse 08.04.2024 18:42:20 | |
---|
zedder: Eli tiedät mitä voi seurata mutta silti olet pitänyt nitrokeppejä telineissä joista on vaarana että aiheuttaa värjäytymiä? Vai siis niinkun mitenkä? Lueppa toi mun eka viesti uudestaan. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |