Aihe: Tremmory
1
Little Savage
08.10.2023 14:05:14
Moi mitä kuuluu ?

Tremmory-ä hankkimassa. Onko hyvä ? Näitä on eri kokoa S M L. Mikä paras Floydrose kitaraan ? Sopiiko Stratoon myös ? Kokemuksia ?
Älä koske mun ratukasteriin.
Kjukka
08.10.2023 21:34:36

Parista Core-PRS:stä löytyy, toimii erittäin hyvin kelluvan tallan zero point-säätöön.

Tarvitsemasi koko riippuu kitarasta, tarkemmin sanottuna tallablokin ja jousipitimen etäisyydestä.
Little Savage
12.10.2023 22:48:17
Otin mitat parista kitarasta. Eli jousipitimen etäisyys tallablokista. Strato 75mm Jackson Floydrose 65mm. Eli pienin koko saattaisi Stratocasteriin sopia. Mulla jousipitimet sen verran irti ruuvattuina toisin kuin Tremmoryn sivuilla.
Little Savage
14.10.2023 21:27:09
S malli tilattu. Jossei mene ykköseen niin pannaan sitten kakkoseen tai kolmoseen. Kannattaiskohan odottaa joulupukkia näiden kanssa että olis sitten jouluna jotain mitä räpeltää ?
Little Savage
22.03.2025 13:28:15
Noh mitäs tähän !?

Näitä on nyt kahteen kitaraan asennettu. Straton kammen vemputinkin jo katki. Pitäisi siitä tehdä reklamaatio että toimi liian hyvin. Floykkakitaraan asensin pienten metallitöiden jälkeen. Tästä en ole ihan varma onko yhtään hyötyä. Ibanezilla jotain saman tyylisiä tremolo tallan vakauttajia esim. ZPS3 . Ei ole niistä kokemuksia. Pitää tässä vähän vertailla floikka kitaraa ilman systeemiä ja toista sen kanssa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)