Aihe: VHT D-50
1
BugBadWolf
01.03.2023 00:06:41 (muokattu 01.03.2023 00:07:05)
Ensimmäistä kertaa vuosikausiin meinaa kiivetä ostohousut jalkaan. Että tomppeli-klooni sopuhintaan muka? Vaan epäilyttää yksi asia.

Ovat videontekijät olleet (diplomaattisen?) hiljaa efektiloopista. Onko tietoa, onko tässä kehitetty alkuperäistä modernilla loopilla, vai onko vain signaalitie poikki ennen vaiheenkääntöä ja vaatii dumblelator-virityksen toimiakseen? Tasosäätöähän tuolla ei ainakaan näyttäisi olevan.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Prostator
01.03.2023 21:52:55
Ostin ja olen erittäin tyytyväinen siihen.
Tein pikkupikkumodin OD kanavaa. (lisäsin himpun bassoa kuten P Lerchen Dumblessa on).
Todellakin efektiluupit syöttö on passiivinen ja tulee suoraan masterotikoilta. Soundin huononemists pitkään efektiluupn kaapeliin voi kätsysti pienentää (poistaa) laittamalla joku purkki/pedaali jossa on 1Mohmin sisääntuloimpedanssi heti siihen send-jakin
lähelle.

Kytkentä on siis #183 eli jees. Takana OD trim lisäksi potikalla.
Toinen kitaristimme osti sen ja on ollut erittäin tyytyväinen siihen.
Kaiuttimeksika nattaa valita hieman rehevästi soiva kaiutinkaappi.
Guitarfreak
01.03.2023 22:29:40
Olikos nää niitä Made in Kinky -vaffareita edelleen?
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
BugBadWolf
01.03.2023 23:21:09
Guitarfreak: Olikos nää niitä Made in Kinky -vaffareita edelleen?

Siellähän se VHT on. Fryette on eri putiikki nykyisin.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
BugBadWolf
01.03.2023 23:28:40
Prostator:..pitkään efektiluupn kaapeliin voi kätsysti pienentää...

Minulla on laudalta ohjattava ulkoinen looppi, jonka kanssa kaiut voi pinota vahvistimen päälle. Narujen mittaa enempi huolettaa se, josko koneesta sylkee niin vahva signaali että rätisee herkkänahkaisessa delayssa.

No. Saahan siitä ainakin tekosyyn rakennella jotakin, jos ei toimi. Taidan langeta. Kiitoksia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)