Aihe: Engl Thunder
1 2
JarnoH
24.03.2003 12:57:08

Ajattelin ostaa ehkä tuon Englin Thunder combon (kun ei oo varaa screameriin). Onko kellään kokemusta tuostaa vehkeestä? Kokeilin vähän liikkeessä Screameria ja vaikutti tosi hyvältä mutta kun se maksaa niin paljon niin ajattelin tyytyä tuohon halvempaan. Onkohan se yhtä hyvä??

Kiitti!!
JuSu
24.03.2003 13:01:36
Ajattelin ostaa ehkä tuon Englin Thunder combon (kun ei oo varaa screameriin). Onko kellään kokemusta tuostaa vehkeestä? Kokeilin vähän liikkeessä Screameria ja vaikutti tosi hyvältä mutta kun se maksaa niin paljon niin ajattelin tyytyä tuohon halvempaan. Onkohan se yhtä hyvä??

Kiitti!!

Oletkos tutkaillut Thomannin hintoja tai tinkaisitko viimeiseen asti? Thomannilta kun saa tuon Screamerin about samaan hintaan, kuin Thunderin listahinta on täällä. Toisaalta, kun tarpeeksi tinkaa, niin kyllä siitä Screamerista pitäisi käteiskaupassa pudota n. 15 % hinnasta pois, jolloin ollaan lähellä Thunderin listahintaa.

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160990.html

JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man."
Hanok
24.03.2003 15:39:25
Toisaalta, kun tarpeeksi tinkaa, niin kyllä siitä Screamerista pitäisi käteiskaupassa pudota n. 15 % hinnasta pois, jolloin ollaan lähellä Thunderin listahintaa.

Niinhän se useimmiten on, mutta kun joskus urheilumielellä kyselin noista Musamaailmassa, sanoivat että Englien hinnat ovat aika tiukat hieman tavallisuudesta poikkeavan maahantuontikuvion takia. En sitten tiedä heruisiko sitä alennusta jos ihan ostohengessä lähtisi kyselemään. Thomannillehan Englit ovat ilmeisesti tulleet myyntiin vasta vähän aikaa sitten. Hinnat näyttivät kyllä halvemmilta kuin Suomessa, joten kannattaa tsekata.
JarnoH
24.03.2003 17:04:17

Niin joo ei tuo Screamer varmaan kovin paljon kalliimpi olis. Jos sitä säästäiskin siihen tai jos tulee joku vielä houkuttelevampi vastaan. Tiiättekö muuten tuleeko se pedalboardi yleensä siihen mukaan? Silläkin taitaa olla hintaa, kun siinä on se oma systeemikin millä se yhdistetään itse vahvistimeen.
JuSu
24.03.2003 17:17:09
Niin joo ei tuo Screamer varmaan kovin paljon kalliimpi olis. Jos sitä säästäiskin siihen tai jos tulee joku vielä houkuttelevampi vastaan. Tiiättekö muuten tuleeko se pedalboardi yleensä siihen mukaan? Silläkin taitaa olla hintaa, kun siinä on se oma systeemikin millä se yhdistetään itse vahvistimeen.

Ei taida kuulua hintaan... Mutta mun käsittääkseni (ainakin melkein) kaikkia ominaisuuksia voi ohjata kahdella tavallisella 'kaksinappisella' kanavanvaihtimella. Ei maksa paljoa.

Katso itse:

http://www.engl-amps.com/engl-amps/manuals/aktuell/E330-II-om.pdf

JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man."
Jormaz
24.03.2003 18:12:56
www.Musicstorekoeln.de myy ENGLejä halvimmalla, ainakaan halvempiin en ole törmännyt. Itse tilasin ENGL Fireballin viikko sitten mutta vielä ei oo tullut, varastossa oli kyllä mutta odotetaan nyt vielä pari päivää. Thunder-nuppi on muuten aika halpa Kölnissä, 650 €.
Back to the 80's
lukeman
24.03.2003 19:52:25

Suosittelen. Ei jälkeenpäin harmita. Ei taida kuulua, muistaakseni. Taitaa olla hintaluokkaa 220-250 euroa??
Groove Man
25.03.2003 08:52:48

Ei taida kuulua hintaan... Mutta mun käsittääkseni (ainakin melkein) kaikkia ominaisuuksia voi ohjata kahdella tavallisella 'kaksinappisella' kanavanvaihtimella. Ei maksa paljoa.

Englin pedalboardia vastaavat ohjaukset voi hoitaa myös releohjauksella varustetulla midi pedaalilla tai vaikka ohjaamiseen kykenevällä efektiprosessorilla.
Collapsed
25.03.2003 19:28:13
Itse tilasin ENGL Fireballin viikko sitten mutta vielä ei oo tullut, varastossa oli kyllä mutta odotetaan nyt vielä pari päivää.

Laitatko kommenttia tänne tuosta Fireballista sitten kun saat sen? Itekin olen ajatellut sen ostaa, jos saisi rahaa...
Jormaz
25.03.2003 22:43:28

Laitatko kommenttia tänne tuosta Fireballista sitten kun saat sen? Itekin olen ajatellut sen ostaa, jos saisi rahaa...

Joo toki, huomenna haen sen jos ehdin. Kunhan saan kaapin ostettua (!?!) niin pistän vaikka näytepaloja nettiin.
Back to the 80's
Slinky
25.03.2003 23:49:06

Joo toki, huomenna haen sen jos ehdin. Kunhan saan kaapin ostettua (!?!) niin pistän vaikka näytepaloja nettiin.

Rupes perhana meikäläistäkin tuo fireball kiehtomaan. Kommenttia nopsasti! :)
Floyd Rose, kaiken ketutuksen alku ja juuri...
Hanok
26.03.2003 09:52:52
Voi rähmä, ei sais kirjoitella mitään näistä. Alkoi taas himottamaan niin perhanasti mutta kun rahaa ei oo...
JarnoH
26.03.2003 12:13:55

Joo tosiaan voihan tuota Screameria ohjata normaalillakin pedaalilla. Ei varmaan se samainen nuppi olis kovin järkevä ostos, kun on saman hintanen sen combon kanssa ja comboonhan voi aina lisätä kaapin.

Olis muuten hyvä jos laittasit niitä näytteitä sitten kun se fireball tulee, Jormaz.
samueld
26.03.2003 16:07:18

Asiasta seuraavaan, eikä mulla itsellä ole omaa lehmää ojassa sen enempää, kuin että Screamer on seuraavana ostoslistalla.

Tänään ilokseni huomasin, että Tampereen Soitinkeskus oli ottanut myös ENGLit myyntiin. Screamer combon hinta kuulemma pedaalihässäkän kanssa on 1350 eypoa, enkä koettanut edes tinkiä, vaan katselin pelkästään.

Itkua tuhertaen jouduin jättämään kaverin vielä muiden huostaan...
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
JarnoH
26.03.2003 18:54:41

Jep siellä määkin sitä kokeilin kun kävin SymphonyX:ää kattomassa. Saa nyt nähä jos ostaiskin Peaveyn Prowlerin kun joku sitä mulle tarjosi.
Hanok
27.03.2003 12:15:10

Tänään ilokseni huomasin, että Tampereen Soitinkeskus oli ottanut myös ENGLit myyntiin. Screamer combon hinta kuulemma pedaalihässäkän kanssa on 1350 eypoa, enkä koettanut edes tinkiä, vaan katselin pelkästään.

Aijai. Vaikuttaa aika asialliselta hinnalta. Tuo Kölnin vajaan tuhannen euron hinta ei kai sisällä pedaalia? Postitus tulee vielä päälle. Jos tuosta vielä vähän tinkaa pois niin ollaan jokseenkin samoissa hinnoissa.

Olipa tosiaan niin että ainakin Kölnissä Screamer-nuppi ja -combo ovat lähes saman hintaisia. Thunder-nupin ja -combon välillä hintaeroa on paljon enemmän. Mistähän moinen?
JarnoH
27.03.2003 16:22:50

Hitto. Tuo joku, joka tarjosi Peavey Prowleria olikin kai huijari. Sain selville. Olipa tosi hyvä etten lähettänyt rahojani sille, ei tietänkään kannata etukäteen isompia summia maksella. Pistää vihaks kun äijä vielä hoputteli. Olis pitänyt arvata kun möi niin halvalla.
Milläs nimellä se taannoinen huijari täälläkin kai esintyi?
Jormaz
27.03.2003 21:02:11
Hain paketin postista mutta kaappi puuttuu vielä joten palataan sitten asiaan kun sellasen saan hommattua. Ilmeisesti 2x12 Marsu 1936:n ostan.

Viime viikon maanantaina n. klo 16 lähetin sähköpostilla tilauksen Kölniin, seuraavan viikon tiistaina tuli postista ilmoitus että paketti on perillä. Lupaavat 5-7 päivää toimitusajaksi jos tavara on varastossa (kuten tämä siis oli) ja tämä tuli 8 päivässä, ihan hyvin. Ehkä oliskin ehtinyt määräajassa jos olisin tilannut vaikka maanantaiaamuna. Paketti oli ehjä ja nuppi hyvin pakattu

= nuppi pahvilaatikossa -> pahvilaatikon kulmissa ulkopuolella styroksipehmikkeet -> isompi pahvilaatikko ympärillä ja vielä pahviset reunukset laatikon särmissä, paljon teippiä ympärillä. Voi perkele kun tekee nyt mieli sitä kaappia että pääsee luukuttamaan mutta kun ei ennen maanantaita ehdi..
Back to the 80's
Collapsed
27.03.2003 23:01:42
Hain paketin postista mutta kaappi puuttuu vielä joten palataan sitten asiaan kun sellasen saan hommattua. Ilmeisesti 2x12 Marsu 1936:n ostan.

Kuinka paljon tuolle tuli postikuluja?
Mursuviiksi
27.03.2003 23:08:50

Kuinka paljon tuolle tuli postikuluja?

...ja miten maksut kölnissä hoidetaan? ...postiennakko vai/tai luottokortti vai/tai mikä?
+7min
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)