Aihe: TC G-System kytkeminen kaksikanavaisen vanvistimen looppiin ?
1
Guitaristi75
07.01.2022 16:06:25
Osaisko joku jelpata seuraavassa asiassa;

Mulla TC G-System ja yksikanavaisen Marshallin kanssa toimii, mutta kun kytken sen kaksikanavaiseen Orange TH30 nuppiin seuraavasti; mitkään vahvistimen potikat ei toimi, ei volat ei muutkaan säädöt - eikä kanavan vaihdot. TC efektit kyllä tulee läpi.

Kitara --> G-system input
G system Inset sent --> amp input
Amp fx loop sent --> G system insert return
G system mono out --> amp fx loop return

Toimii kyllä efektit TCstä, MUTTA kaikki vahvistimen säädöt pimeänä. Tulee vaan clean vahvistimesta, etuaste siis ei ole mukana. Eikä edes volumea voi vahvistimesta säätää.

Mikä ratkaisuksi?
BugBadWolf
07.01.2022 17:55:13
Guitaristi75:...mitkään vahvistimen potikat ei toimi, ei volat ei muutkaan säädöt - eikä kanavan vaihdot. TC efektit kyllä tulee läpi...

Looppisi pitäisi varmaan kytkeä päälle. Ei se nappien vääntely voi toimiakaan, jos koko etuasteelle ei mene signaalia.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Guitaristi75
07.01.2022 18:22:49
BugBadWolf: Looppisi pitäisi varmaan kytkeä päälle. Ei se nappien vääntely voi toimiakaan, jos koko etuasteelle ei mene signaalia.

Kiitos. Mutta kerrotko hiukan tarkemmin, mitä pitäisi tehdä?
Guitarfreak
07.01.2022 19:16:29 (muokattu 07.01.2022 19:17:25)
Guitaristi75: Kiitos. Mutta kerrotko hiukan tarkemmin, mitä pitäisi tehdä?

Ei mitään :D katoin et TC ja luulin Mesa TC

Kiitos hei.
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
aristoteles666
07.01.2022 20:20:34

Sun pitaa laittaa se TC;n insertti paalle, voi olla etta kaikkiin presetteihin.
Se on kuin efekti TC: efektiketjussa ja sen saa paalle ja pois.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
BugBadWolf
08.01.2022 00:37:56

Mene Utility-valikkoon (taisi olla lukituksiin liittyvä alivalikko siellä) ja laita sieltä insert-looppi päälle joka presetissä.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Guitaristi75
08.01.2022 12:58:08
Kiitos. Osaisko joku neuvoja tarkalleen mistä se löytyy - en muka löydä....
Guitaristi75
08.01.2022 14:16:38
Kiitos kaikille. Tästä oli apua! Nyt enää yksi ongelma jota en osaa ratkaista.

Mulla loopperi loopissa 1 ja kun cleanills soitan oopin ja se jää pyörimään - ja kun vaihdan kanavan särölle, säröityy myös looppi 1 eli cleanilla loopissa pyörivä soindi. Olisko tähän neuvoa miten saan loopperin clean näppäilyn päälle soitettua säröllä sooloa?
Antti1
08.01.2022 14:22:20
Loopperi täytyy olla signaalitiessä vahvarin etuasteen jälkeen.
aristoteles666
10.01.2022 10:53:03

Antti1: Loopperi täytyy olla signaalitiessä vahvarin etuasteen jälkeen.

Eli siirra se loopperi TC n jalkeen TC n ja vahvistimen returnin valiin
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)