Eki77 04.01.2022 06:48:18 | |
---|
Olen tekemässä sähkökykentöjä rakentamaani Lespauliin. Kummin päin potentiometrissä olevan nosto-painokytkimen pitää kytkeä: nosteeuna vahvistin päällä, vai painettuna päällä? Kykentä kaavion mukaan toisessa asennossa maadoitus katkeaa. |
JaaGeRMaisTeR 04.01.2022 08:19:28 | |
---|
Eki77: Olen tekemässä sähkökykentöjä rakentamaani Lespauliin. Kummin päin potentiometrissä olevan nosto-painokytkimen pitää kytkeä: nosteeuna vahvistin päällä, vai painettuna päällä? Kykentä kaavion mukaan toisessa asennossa maadoitus katkeaa. Tiedä millaista kytkentää veistät, mutta tuossa on esim yksi tyyli https://www.mylespaul.com/threads/s … es-parallel-with-50s-wiring.327393/ Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
nightbird 04.01.2022 08:26:33 | |
---|
Eki77: Olen tekemässä sähkökykentöjä rakentamaani Lespauliin. Kummin päin potentiometrissä olevan nosto-painokytkimen pitää kytkeä: nosteeuna vahvistin päällä, vai painettuna päällä? Kykentä kaavion mukaan toisessa asennossa maadoitus katkeaa. Tarkoitatko aktiivi/passiivi valintaa kun puhut vahvistimesta? Muissa kytkennöissä voisi loogisesti ajatella että kytkin alhaalla tarkoittaa perusasetusta ja muu poikkeava tapahtuu sitten kun nostopotti vedetään ylös ?? |
noon 04.01.2022 08:58:47 | |
---|
Tuolla on muuten oma keskusteluryhmä soitinten rakentamiseen ja elektroniikkaan. Saa toki täälläkin aiheesta jutella, mutta ehkä sieltä saa tarkempaa infoa?... ehkä... |