Aihe: Soitinkauppa viro/pärnu
1
ukanaakka
08.11.2019 22:44:40
Oisko jollakin tietoa onko Pärnussa soitinkauppaa? Lähinnä kitarat kiinnostaa. Entä viron hintataso suomeen verrattuna paremmissa kitaroissa?
discominister
11.11.2019 10:59:26
En tiedä Pärnun musiikkiliikkeistä, mutta Tallinnan musakaupat kolunneena pidän ainoana kiinnostavana kauppa siellä tätä: https://www.dropdsounds.com/en/

Muissa musakaupoissa olen saanut kohdata lähinnä huonoa valikoimaa ja huonoa asiakaspalvelua. Yleisesti musatavaroiden hintataso on ollut sama kuin Suomessa.
Matias.
11.11.2019 14:47:01
PVX -ketjun musiikkiliike ihan Ruutlin sivukadulla. Asiantunteva pienehkö myymälä vanhan talon kivijalassa katutason alapuolella. Mukavia ukkoja. Myymälänhoitaja Leino Lume. Puhuu hyvää englantia. Toinen, parrakkaampi puhuu hyvin suomea. Tämä parrakas on kitaristi, tekee paikallisten bändien mukana keikkaa baareissa. Toinen taas klassisemman koulutuksen miehiä ja tietää paljon koskettimista sekä viuluista ja puhaltimista. Sigman akustiset sopivan hintaisia ja niistä saa vielä käteisellä hinnasta pois. Taylorin akustiset tuntuu olevan melko samoissa hinnoissa Suomen kanssa. Tarvikkeet ym. tulee tähän(kin) firmaan Millbrookilta. Mukava musiikkiliike.

IS Music Team Pärnun konserttitalossa Pärnu-keskuksen (P-Arthur II) länsipuolella. Pieni liike jossa Laneyta, Seagullia sekä tarvikkeita. Näillä näyttää olevan aika marginaalista tavaran määrä enkä tiedä oikein millä firma pyörii. Ketjun myymälä joka varmaan haluaa Pärnussa olla vaikka pienemmälläkin volyymillä. Vuosi sitten kesällä Elixirit oli puoleen hintaan. 0.11 Nasähkökitaran setti maksoi 13,40 ja siitä puolet....ostin loput 7 settiä pois kuleksimasta.
JuSu
11.11.2019 14:54:05
Matias.: PVX -ketjun musiikkiliike ihan Ruutlin sivukadulla. Asiantunteva pienehkö myymälä vanhan talon kivijalassa katutason alapuolella.

Mä ostin täältä viime talvena Marshallin 2061CX -kaapin, kun niillä oli jäänyt varastoon lojumaan ja hinta oli kohdallaan.

Vähän piti asetella, että sain tuon mahtumaan autoon perheen ja lomakamojen sekaan, eikä muiden matkustajien vastaanotto tilanahtaudelle ollut pelkästään positiivinen...

JuSu
"Ennen oli kunnollista. Nytten ei oo kunnollista." -Repomies
Matias.
11.11.2019 17:24:08
JuSu, samasta syystä mun akustinen Big Baby Taylor on vielä siellä liikkeessä. Ei mahtunut autoon enkä sitten halunnut lähettää sitä postinkaan kautta...mutta eipä mennyt rahaa....
JuSu
11.11.2019 17:48:17
Matias.: JuSu, samasta syystä mun akustinen Big Baby Taylor on vielä siellä liikkeessä. Ei mahtunut autoon enkä sitten halunnut lähettää sitä postinkaan kautta...mutta eipä mennyt rahaa....

No menee rahat aina johonkin muuhun, esim. kaiuttimiin. Joko on tullut ja testattu?

JuSu
"Ennen oli kunnollista. Nytten ei oo kunnollista." -Repomies
Matias.
11.11.2019 19:12:38
Hei, kaiutin tuli viime perjantaina. Ei vielä testattu kun pienen kaapin teko alkuvaiheessa. Tulee vintagehenkinen rakenne, 18 mm itse liimattua oksatonta mäntylevyä. Lankku josta teen on sahattu 20 vuotta sitten. Ei ptäisi enää elää. Suunnitteli Fenkun 50-luvun tyyliin sormiliitoksia nurkkiin mutta sormiliitosjigin tekeminen pöytäsahalle vielä pahasti kesken. Voi joutua vaihtamaan jiiriliitokseen että saa hommaa eteenpäin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)