hanipai 19.02.2003 17:32:40 | |
---|
Luin jostain, että MT-2 tappaa kitaran luonnollisen soundin. Rat ei tekisi niin. Luetelkaas hyviä rankkoja säröpedaaleja, joissa kuitenkin sustainia sooloihin. Miten tän nyt sellittäis. No kertokaa nyt kuitenkin. Eli sellanen särö joka toimii kompissa ja soolossa. Haku ei toimi, joten en voi hakea tietoa:( |
hanipai 19.02.2003 18:13:37 | |
---|
Luin jostain, että MT-2 tappaa kitaran luonnollisen soundin. Rat ei tekisi niin. Luetelkaas hyviä rankkoja säröpedaaleja, joissa kuitenkin sustainia sooloihin. Miten tän nyt sellittäis. No kertokaa nyt kuitenkin. Eli sellanen särö joka toimii kompissa ja soolossa. Haku ei toimi, joten en voi hakea tietoa:( Tähän viittasin, kun sanoin että MT-2 tappaa kitaran luonnollisen soundin http://acapella.harmony-central.com … eadid=241083&highlight=boss+mt2 |
hanipai 19.02.2003 18:33:02 | |
---|
|
Maximum OD 19.02.2003 20:37:18 | |
---|
Mun mielestä MT-2 on hyvinkin kelpo peruslaatuinen metallisärö. Se ei tuhoa soundia, jos sen laajaa säätövaraa käyttää järkevällä tavalla. Big Muffissa on mukana aika paljon futsimaista rupea, joka mulla on toiminut parhaiten yksiäänisissä leadijutuissa. Rattia oon myös joskus käyttänyt. Se on noista mainituista ehkä neutraalein. |
hanipai 19.02.2003 23:06:30 | |
---|
Mun mielestä MT-2 on hyvinkin kelpo peruslaatuinen metallisärö. Se ei tuhoa soundia, jos sen laajaa säätövaraa käyttää järkevällä tavalla. Big Muffissa on mukana aika paljon futsimaista rupea, joka mulla on toiminut parhaiten yksiäänisissä leadijutuissa. Rattia oon myös joskus käyttänyt. Se on noista mainituista ehkä neutraalein. Onks Marshaliin Jackhammerista mihinkään. Sanotaan, että sillä saa säröä musaan kuin musaan? |
Deranged 20.02.2003 09:49:15 | |
---|
Onks... mihinkään. Sanotaan, että sillä saa säröä musaan kuin musaan? Mene musakauppaan ja kokeile. Meilläpäin onnistuu jopa se että menee kauppaan ja pyytää haluamansa vehkeen vaikka kotona kokeiltavaksi. Jos laitetta ei palauta tietyn ajan kuluessa niin asia tulkitaan niin että olet ostanut laitteen.. Toimii! P.S. Eikä todellakaan kannata uskoa mitä jostain sanotaan. Myös enemmistö voi olla väärässä makuasioiden suhteen. Usein enemmistön mielipiteistä saa kuitenkin jotain suuntaa. Silti kandee aina testata itse. |
oo 21.02.2003 14:08:40 | |
---|
Mutta käyttääkö joku oikeasti metalzonea johonkin? Se on just sitä hyttysen ininää... |
Keppis 21.02.2003 15:01:00 | |
---|
|
booster 21.02.2003 15:25:19 (muokattu 21.02.2003 15:26:07) | |
---|
Mutta käyttääkö joku oikeasti metalzonea johonkin? Se on just sitä hyttysen ininää... Kyllä. Metal Zone on ihan hyvä pedaali, bändini toisella kitaristilla on Metal Zone, saundit on hyvät. EDIT: Tri-Metalhan on hieman MT:n tyyppinen, mutta se kompressoi vielä rajummin, ei ole varmaan etsimäsi purkki. "Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä" |
seppä 22.02.2003 19:39:19 | |
---|
Mullon MetalZone MT2..ihan hyvän särön antaa ku vain säätää. |
benny 22.02.2003 19:50:21 | |
---|
Mullon MetalZone MT2..ihan hyvän särön antaa ku vain säätää. Mä voin sun antaa tulla säätää mun kamoi kans ;> |
DieC1 22.02.2003 21:51:01 | |
---|
Vähän riippuu tietenkin tyylistä. Jos hakee soundia, joka on hyvä jossain leadeissa, niin metalzone on varmaan siihen ihan passeli, mutta jos halutaan tanakkaa ja muhkeaa soundia, niin ei siitä kyllä ole oikein mihinkään (ilman erillistä eq:ta). Siihen sopii paremmin Bossilta tuo uutukainen, MD-2. Mutta niinkuin edellä on sanottu, kannattaa kokeilla. Itse en pidä noista erillispedaaleista, käytän enää ainoastaan PODia. Tuohon LINE6:sen DistortionModeleriin (muistaakseni keltainen laatikko) kannattaa tutustua. |