jhietala 11.02.2003 14:10:53 | |
---|
Joo pitäis saada putkipääte kitaralle ja tehoa tulisi olla n. 30 - 60W. Onko kellään ehdotuksia hyviksi todetuista peleistä? Etuasteena on Mesan Studio Preamp. Mesat ja Marshallit voi jättää pois laskuista kun ovat hieman liian kalliita kukkarolle :( Esim Engl kiinnostaa, mutta niitä vain ei tahdo löytyä mistään. |
Solon 11.02.2003 14:52:00 | |
---|
Joo pitäis saada putkipääte kitaralle ja tehoa tulisi olla n. 30 - 60W. Onko kellään ehdotuksia hyviksi todetuista peleistä? Etuasteena on Mesan Studio Preamp. Mesat ja Marshallit voi jättää pois laskuista kun ovat hieman liian kalliita kukkarolle :( Esim Engl kiinnostaa, mutta niitä vain ei tahdo löytyä mistään. Engl se vasta kallis on.. Osta Marhallin EL34 50/50.. Sen ovh on 1250e suomessa, multa saat 900e:llä erittäin vähän käytetyn. |
Hanok 11.02.2003 15:07:59 | |
---|
Peaveyn 50/50-pääte pitäisi olla asiallinen. Joku taisi joskus tarjota minulle n. 600 eurolla. Ei tosin ollut kovin uusi yksilö. Olin vaan ostanut jo toisen päätteen. |
JuSu 11.02.2003 15:09:39 | |
---|
Engl se vasta kallis on.. Osta Marhallin EL34 50/50.. Sen ovh on 1250e suomessa, multa saat 900e:llä erittäin vähän käytetyn. Uusi Peavey Classic 50/50 kustantaa Thomannilla n. 800 euron pintaan. Käytettynä niitä joskus tapaa n. 500 eurolla. Tuossa kamppeessa on hinta/laatusuhde kohdallaan. JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
Fortune 11.02.2003 16:17:00 | |
---|
Joo pitäis saada putkipääte kitaralle ja tehoa tulisi olla n. 30 - 60W. Onko kellään ehdotuksia hyviksi todetuista peleistä? Etuasteena on Mesan Studio Preamp. Mesat ja Marshallit voi jättää pois laskuista kun ovat hieman liian kalliita kukkarolle :( Esim Engl kiinnostaa, mutta niitä vain ei tahdo löytyä mistään. Minulla on Studio Preampin kaverina Marshall EL84 20/20 ja hyvin toimii, käytettynä maksoin 400 euroa tuosta. Custom-soundsilla näkyy olevan yksi myynnissä, eikun tinkimään: http://www.custom-sounds.com/vintage.htm "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
blackambulance 11.02.2003 16:40:14 (muokattu 11.02.2003 16:40:38) | |
---|
Esim. vanhoja Carlsbron "PA"-nuppeja ja kitaranuppeja pitäs löytää halvalla, ja ne on ihan kunnollisia! Luultavasti saat 2kpl täyskokoisia 100W(?) nuppeja 600:lla ekillä. Niitä PA-mallejakin käytetään ihan yleisesti kitaravahvistimina ilman mitään erillisiä esivahvistimiakaan... Kitarapajalla on yksi 320€. Jos on tiukka budjetti, niin nuita kai voisi harkita? |
jhietala 11.02.2003 20:56:12 | |
---|
Minulla on Studio Preampin kaverina Marshall EL84 20/20 ja hyvin toimii, käytettynä maksoin 400 euroa tuosta. Custom-soundsilla näkyy olevan yksi myynnissä, eikun tinkimään: Tuo Marshall olisi kyllä mielenkiintoinen peli, lähinnä vain mietityttää lähteekö siitä tarpeeksi meteliä treenikäyttöön? Meidän rumpali nimittäin on sieltä kovaäänisimmästä päästä. Niin ja kaappina mulla on mono 4x12 marsu, ilmeisesti tota päätettä ei pysty käyttämään monona? |
Jormaz 13.02.2003 00:05:50 | |
---|
Minulla on Studio Preampin kaverina Marshall EL84 20/20 ja hyvin toimii, käytettynä maksoin 400 euroa tuosta. Tohon hintaan uskaltaisin vielä ostaa mutta on tullut luettua _niin_ paljon juttuja ylikuumenemisesta että vähän arveluttaa. Itselläni on hakusessa nyt ehkä ENGL Thunder-nuppi tai sitten räkkihässäkkä johon tulisi putkipääte. Harvinainen tilanne että ylimääräistä rahaa on ja tarkoitus uusia laitteita. Vaikeeta on. Putkinuppi on kyllä siitä hyvä että voihan sitäkin käyttää vain päätteenä jos siltä tuntuu. Kerros nyt vielä jotain tosta, irtooko mökää ja minkälaatuista? Back to the 80's |
Liki 13.02.2003 10:09:42 | |
---|
Tuo Marshall olisi kyllä mielenkiintoinen peli, lähinnä vain mietityttää lähteekö siitä tarpeeksi meteliä treenikäyttöön? Meidän rumpali nimittäin on sieltä kovaäänisimmästä päästä. Niin ja kaappina mulla on mono 4x12 marsu, ilmeisesti tota päätettä ei pysty käyttämään monona? Jos ei meteliä lähde tarpeeksi niin vika on kyllä jossain muualla kuin vahvistimessa, esim. soundista kokonaan puuttuvissa keskiäänissä. Monona tuota ei kai tosiaan kykene ajamaan, mutta Mesan vastaavaa voi eikä siitäkään mahdottomia joudu maksamaan jos sattuu käytettynä jossain näkemään. |
Fortune 13.02.2003 10:17:08 | |
---|
Tuo Marshall olisi kyllä mielenkiintoinen peli, lähinnä vain mietityttää lähteekö siitä tarpeeksi meteliä treenikäyttöön? No varmasti lähtee. 2x12" kaapin kanssa väänsin päätettä auki alle neljäsosakierroksen ja hyvin kuului rumpujenkin yli. Niin ja kaappina mulla on mono 4x12 marsu, ilmeisesti tota päätettä ei pysty käyttämään monona? No ei, mutta äkkiähän tuon kytkee stereoksi. Tohon hintaan uskaltaisin vielä ostaa mutta on tullut luettua _niin_ paljon juttuja ylikuumenemisesta että vähän arveluttaa. Juttuja, juttuja. Kyllähän se lämpeää, mutta ei mitenkään epätyypillisen paljon. Minulla on 6 unitin räkissä se alimmaisena, päällä 1 unit ilmatilaa ennen seuraavaa laitetta. Oikeastaan voisi laittaa tuon Marsun keskimmäiseksi niin saisi hohkata joka suuntaan vapaasti.
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
MM 13.02.2003 12:27:15 | |
---|
Top Saundissa, Nurmossa (Seinäjoen naapurissa), on Marsun 100/100 Putkipääte uudenveroisessa kunnossa n. 900e! |
jhietala 13.02.2003 15:18:31 | |
---|
Top Saundissa, Nurmossa (Seinäjoen naapurissa), on Marsun 100/100 Putkipääte uudenveroisessa kunnossa n. 900e! Hehe, tuo taitaa olla jo kuitenkin hieman liian julma vehje treenikämpille... |
Michi 13.02.2003 18:45:11 | |
---|
Tuo Marshall olisi kyllä mielenkiintoinen peli, lähinnä vain mietityttää lähteekö siitä tarpeeksi meteliä treenikäyttöön? Meidän rumpali nimittäin on sieltä kovaäänisimmästä päästä. Niin ja kaappina mulla on mono 4x12 marsu, ilmeisesti tota päätettä ei pysty käyttämään monona? Pakkohan tuohon oli ottautua :) Varmasti riittää mökä niin treeni- kuin keikkakäyttöönkin. Täytyy muistaa että keikalla kamat (yleensä, pieniä poikkeuksia saattaa esiintyä) mikitetään. Itsellä on myös tuo 20/20 marsu ja 2x12 marsun reteokaappi, ja ei sitä ole vielä tarvinnut tuota päätettä neljäsosaa isommalla pitää...ja etuasteesta ja efektistä on kuitenkin ollu volat kans alle puolenvälin. Ja on meteliä riittänyt. Kysykää vaikka laulajalta. ps. meidän rumpalin soittovoimakkuus on suoraan verrannollinen humalatilan syvyyteen...
-Up The Irons!- |
jhietala 14.02.2003 10:07:28 | |
---|
Varmasti riittää mökä niin treeni- kuin keikkakäyttöönkin. Täytyy muistaa että keikalla kamat (yleensä, pieniä poikkeuksia saattaa esiintyä) mikitetään. Niin no, meillä tuo rumpali on semmoinen, että kun se alkaa soittamaan niin pitää olla tulpat korvissa jos meinaa kuulonsa säilyttää... ps. meidän rumpalin soittovoimakkuus on suoraan verrannollinen humalatilan syvyyteen... Heh, tähän mennessä ollaan kuitenkin vielä soiteltu ihan selvin päin, yhtä lujalta kuulostaa aina :O |
Fortune 14.02.2003 11:18:20 | |
---|
Niin no, meillä tuo rumpali on semmoinen, että kun se alkaa soittamaan niin pitää olla tulpat korvissa jos meinaa kuulonsa säilyttää...
No eikös tulpat pidä olla aina päässä? :)
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |