app 05.02.2003 09:38:52 | |
---|
Ei kukaan sattuisi tietämään mistä löytäisin mesan studio preampin? Kitarapajallahan niitä oli jokin aika sitten myytävänä, mutta eipä tajunnut silloin ostaa.. Mitä sellaisesta kannattaa korkeintaan maksaa? |
Fortune 05.02.2003 11:39:27 | |
---|
En myy omaani, mutta älä yli 500 euroa suostu maksamaan. Viallisesta vähemmän. Noita liikkuu joskus KePössä yms. ilmoituksissa, mutta viimeisin jonka olen nähnyt kantoi hintalappua 1000 euroa :) Siinä on myyjällä aika suuret luulot tavarasta. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
app 05.02.2003 12:33:27 | |
---|
En myy omaani, mutta älä yli 500 euroa suostu maksamaan. Viallisesta vähemmän. Noita liikkuu joskus KePössä yms. ilmoituksissa, mutta viimeisin jonka olen nähnyt kantoi hintalappua 1000 euroa :) Siinä on myyjällä aika suuret luulot tavarasta. 500 kuulostaa melko järkevältä. Nyt vain pitäisi löytää myyjä:) Ajattelin että, jospa joku tietäisi musakaupan mistä löytyisi käytettynä. Uusia ei varmaan ole tehty ihan lähiaikoina. Se rectifier preamp olisi tietysti aika kiva:) ~2000e.... |
Fortune 05.02.2003 13:36:36 | |
---|
Uusia ei varmaan ole tehty ihan lähiaikoina. Se rectifier preamp olisi tietysti aika kiva:) ~2000e.... Itse olisin vuosi sitten saanut Formula Preampin 700 eurolla, muttei ollut rahaa. Mitä nyt Levytukussa kokeilin, niin se oli ihan hyvä, mutta kyllä tämän Studion säröosasto on jotenkin korvaa miellyttävämpi. Saa vähän hevimpää säröä IMHO. Formula olisi toki 1 unitin vehje ja saisi pienemmän räkin.
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
monotone 05.02.2003 15:18:39 | |
---|
500e? Hmmm, enpä taitaisi omastani vielä tuohon hintaan luopua... Mutta muutoin ihan kohtuullinen hinta, jos jostain sattuu löytämään. |
Kjukka 05.02.2003 16:18:33 | |
---|
455e maksoin omastani 3 unitin räkin kanssa. -juki Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic |
Fortune 05.02.2003 19:09:25 | |
---|
500e? Hmmm, enpä taitaisi omastani vielä tuohon hintaan luopua... Mutta muutoin ihan kohtuullinen hinta, jos jostain sattuu löytämään. No jos totta puhutaan niin en minäkään myisi, mutta jos en tarvitsisi, niin 500e olisi hyvä hinta. Hyvää ei kannata myydä kalliillakaan. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
app 07.02.2003 15:48:50 | |
---|
No jos totta puhutaan niin en minäkään myisi, mutta jos en tarvitsisi, niin 500e olisi hyvä hinta. Hyvää ei kannata myydä kalliillakaan. Nyt täytyy tuulettaa! Tein juuri kaupat preampista hintaan 500e:)
|
Fortune 07.02.2003 17:13:10 | |
---|
Nyt täytyy tuulettaa! Tein juuri kaupat preampista hintaan 500e:) Onneksi olkoon ja tervetuloa klubiin :)
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Groove Man 07.02.2003 17:44:17 | |
---|
Onneksi olkoon ja tervetuloa klubiin :) Mitenkäs hyviä nuo klubin jäsenedut ovat, että kannattaisiko jo niiden takia sijoittaa mesaan (vai edellyttääkö klubin jäsenyys just tuota studio preamppia) ? :o) No, hienoja pelejä ovat. Monet vain kalliita tosin. Onneksi olkoon vaan uudelle omistajalle!
|
Dumb 07.02.2003 18:05:06 | |
---|
Onneksi olkoon ja tervetuloa klubiin :) Minun puolestani myös! 500€ kuulostaa ihan hyvältä hinnalta. Mulla ton Studio Preampin käyttö on kylläkin hieman vähäisempää nykyään kun tulee tuota Line6:sta käyteltyä, mutta oletan kuuluvani silti klubiin kun tuollaisen omistan. 8-) |
app 07.02.2003 19:26:20 | |
---|
Täytyy kyllä myöntää, että nyt jo vähän helpottaa:) Vielä kun saisi vaihdettua marshallin nupin päättäriin, niin olisi vähäksi aikaa hankintoja. Toinen vaihtoehto on että modaan nupista etuasteen pois ja käytän sitä päätteenä. Tosin toimihaan se preampin kanssa ilmankin. Taisin ostaa juuri sen, jossa oli pyynti 1000 euroa, olen vissiin melko pelimies tinkaamaan:) |