makemake 25.12.2010 02:51:50 | |
---|
|
htm 25.12.2010 09:58:54 | |
---|
Nano on toteutettu halvemmalla ja koneellisesti pintaliitoskomponenteistä. Toisaalta isomman ärsyttävä volumedroppi on korjattu. Soundissa ei pitäisi olla juurikaan eroa. Mulla on tuo nano käytössä. Näppärän kokonen ja hyväsoundinen. Gilmourkin käyttää... Vanha on tietenkin katu-uskottavampi... |
Stone 25.12.2010 10:11:18 | |
---|
isomman ärsyttävä volumedroppi on korjattu. Soundissa ei pitäisi olla juurikaan eroa. Näppärän kokonen ja hyväsoundinen. Siinäpä se onkin kiteytettynä. Monet ovat juurikin valitelleet täällä muusikoiden.netissa sitä isomman version volumen pudotusta. "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua. -Keith Richards" |
makemake 25.12.2010 11:21:26 | |
---|
|
Jaba 25.12.2010 23:50:15 | |
---|
Stone: Siinäpä se onkin kiteytettynä. Monet ovat juurikin valitelleet täällä muusikoiden.netissa sitä isomman version volumen pudotusta. Onkohan tuohon jotain yleistä modia joka korjais ongelman? Joskus muistaakseni törmäsin sellaiseen täällä netin ihmeellisessä maailmassa, mutten ole uudestaan onnistunu löytämään... |
htm 26.12.2010 10:15:11 | |
---|
Jaba: Onkohan tuohon jotain yleistä modia joka korjais ongelman? Joskus muistaakseni törmäsin sellaiseen täällä netin ihmeellisessä maailmassa, mutten ole uudestaan onnistunu löytämään... Ihan googlella löytyy. Pikkasen vaatii pläräämistä, kun osa linkeistä on vanhentunut. |
Stone 05.12.2021 10:34:18 (muokattu 05.12.2021 10:52:18) | |
---|
Vanha ketju. Mulla on vuosia ollut MXR phase 90 (block model) käytössä kaikkine tehtyine r28 + univibe modeineen ja olen ollut tyytyväinen siihen varsinkin puhtailla tai semi puhtailla soundeilla. Säröllä se jotenkin vähän niinkuin itsessään särkee soundia hieman. Mitenkähän tuo small stone (nano) käyttäytyisi vastaavassa tilanteessa? Mitään efektilooppeja ei löydy omasta setupista. Kiinnostaisi kovin kyllä kokeilla Small Stonea myös MXR:n paikalla. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |