Aihe: Mesa Boogie .22
1
Hammer Of The Gods
01.02.2003 16:22:06
Moe!

En tunne noita Mesan vahvistimia ollenkaan, muutakuin saundin perusteella, josta pidän. Törmäsin tuolla lähikaupassa semmoseen Mesa Boogie-nuppiin, jossa luki muistaakseni .22 tai jotain sinne päin. Ilmeisesti suunnilleen 7v. vanha 50w putkivahvistin. Osaisko joku kertoa tuon kapineen koko nimen ja jos joku omistaa tai on koeajanut, niin kertokaapa hieman saundeista, mukavat puhtaat ja kiva junttaetuastesärö?? Minkähän tommoselle on käypänen hinta, kun se on vasta huollettu, hyväkuntoinen mutta käytetty?
It's hard to rock without rolling...
Dumb
01.02.2003 16:27:32

Mukavat puhaat kyllä varmaan lähtee, mutta mitään kovin ihmeellisiä junttasäröjä ei oikein. Kannattaa etsiä tuon haku-toiminnon avulla juttua kun tosta Studio .22 combosta on ollut aika paljon puhetta. Myös Studio Preamp -jutut kannattaa lukea kun se on ikäänkuin ton nupin etuaste räkkimuodossa.
Hammer Of The Gods
01.02.2003 16:31:16
Eli sen nupin varsinainen nimi on siis Studio .22?
It's hard to rock without rolling...
Dumb
01.02.2003 16:34:39

Eli sen nupin varsinainen nimi on siis Studio .22?

Näin taitaa olla.
Keppi
01.02.2003 17:36:48
Mulla on joskus ollu tollanen. Mainio peli! On muuten ollu ehkä kovaäänisin vahvistin, mikä mulla on ollut. Oli siinä musta kyllä varsin rajut särötkin...
Juuup!
askomiko
01.02.2003 21:20:52 (muokattu 01.02.2003 21:59:09)
Studio 22, kiva peli. Parikymmentä wattia, paljon säröä. Jos siinä on se 5-alueinen graafinen eq, niin erittäin jees. Ilman sitä se on vähän honottava, equlla saapi aika hevanderiksi. Olikohan minulla nyt järjellisiä klippejä tuosta.. Tarkistan.

EDit: Pauketta:

http://koti.mbnet.fi/~fisq/mp3/kita … dio22/KitarasurinapaskaStudio22.mp3

http://koti.mbnet.fi/~fisq/mp3/kita … 2/KitarasurinapaskaRecto+studio.mp3

Eli, tuo on siitä pienestä comboversiosta. Isoon kajariin laitettuna kuulostaa aika erilaiselta. Ei honottaisi noin paljon. Ekassa yksin, toisessa toisen vahvarin kanssa, toinen vasemmassa ja toinen oikeassa kajarissa.

Tai öö, siellähän se kaupassa on sitä varten että sitä kokeillaan.. :P
"Paskasta ei saa konvehtia." - Leila P. Makkonen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)