Knopfler79 01.02.2003 13:21:48 | |
---|
Onko Line6 FBV Floorboardissa ja Shortboardissa muuta eroa kuin että siinä floorboardissa on wah ja volumepedaali erikseen.. kumman itse ostaisitte ja toimivatko kummatkin pod pron kanssa.. shortboardissa puhutaan vain pod xt:stä ja flexistä? |
Jusstus 01.02.2003 13:28:12 | |
---|
Onko Line6 FBV Floorboardissa ja Shortboardissa muuta eroa kuin että siinä floorboardissa on wah ja volumepedaali erikseen.. kumman itse ostaisitte ja toimivatko kummatkin pod pron kanssa.. shortboardissa puhutaan vain pod xt:stä ja flexistä? Eiköhän se iso lauta oo joka suhteessa järkevä valinta. Muistipaikkoja saa käyttöön rutosti enemmän, vola ja vah, tap-tempo (en muista oliko tää siinä pienessäkin), tuner, yksittäisten efektien päälle- ja poislaitto -mode. Kyl se on ihan kurantti vehje kaikkien ton ikäpolven Line6-vehkeiden kanssa. Vetat on sitten erikseen. "These go to eleven.." |
Knopfler79 01.02.2003 13:39:27 | |
---|
Entä tekeekö sillä FB4:lla mitään... Eli podin ja lattialautojen käyttäjät... kumman itse valitsisitte? Floorboardin vai FB4:sen ja erillisen wahin? |
Dumb 01.02.2003 13:50:16 | |
---|
Onko Line6 FBV Floorboardissa ja Shortboardissa muuta eroa kuin että siinä floorboardissa on wah ja volumepedaali erikseen.. Kai niissä jotain on. Isommassa laudassa on enemmän ominaisuuksia, käsittääkseni. kumman itse ostaisitte Riippuu hieman. En ole perehtynyt kunnolla kummankaan laudan ominaisuuksiin, mutta voi olla, että tyytyisin vaan siihen pienempään. toimivatko kummatkin pod pron kanssa.. shortboardissa puhutaan vain pod xt:stä ja flexistä? Kumpikaan noista laudoista EI toimi muiden kuin Vettan ja PODxt:n kanssa! Flexujen, Spyderien, Axujen ja vanhojen PODien kanssa toimii ne vanhat ohjaimet; FB4 ja Floor Board. |
Dumb 01.02.2003 13:57:32 | |
---|
Entä tekeekö sillä FB4:lla mitään... Eli podin ja lattialautojen käyttäjät... kumman itse valitsisitte? Floorboardin vai FB4:sen ja erillisen wahin? Mulla on kaksi FB4:sta ja Floor Board. Yksi FB4:nen on kotona POD II:sen kanssa ja toinen kulkee bändilaitteiden mukana varalaitteena, jos vaikka Floor Boardi sattuisi joskus rikkoutumaan niin ei jäisi PODin käyttö ainakaan jalkakytkimestä kiinni. Mulla toi Floor Board on suurimmaksi osaksi käytössä juuri tuon wahin takia, sillä normaalisti en tarvitse kuin neljää soundia, jotka voisi vaihtaa FB4:llakin. Toisinaan on kyllä käytössä sitten ainakin toinen muistipankki, joten en ole vielä ainakaan päätynyt FB4:sen käyttäjäksi vaikka se ratkaisisikin pari pedaalien sijoitusongelmaa. |
BaariMikko 01.02.2003 14:24:08 | |
---|
Mulla toi Floor Board on suurimmaksi osaksi käytössä juuri tuon wahin takia, sillä normaalisti en tarvitse kuin neljää soundia, jotka voisi vaihtaa FB4:llakin. Saahan isolla laudalla kuitenkin kaiun, delayn, modulaatiot ja presence boostin vielä erikseen päälle/pois, että sikäli siitä kyllä on hyötyä vaikka ei kauhean montaa soundia käyttäisikään. Eikös muuten Flextone III käytä tuota Vettan lautaa? Listen to the music, not the song |
Dumb 01.02.2003 14:36:28 | |
---|
Saahan isolla laudalla kuitenkin kaiun, delayn, modulaatiot ja presence boostin vielä erikseen päälle/pois, että sikäli siitä kyllä on hyötyä vaikka ei kauhean montaa soundia käyttäisikään. Ihan totta. Mulla vaan tulee suurin osa efekteistä noista Line6 pedaalimallintajista, joten en tuota efektien päälle/pois kytkemistä ole koskaan käyttänyt. Eikös muuten Flextone III käytä tuota Vettan lautaa? Voi olla, joo. Noi Flexu III:set on mulla vähän pimennossa myös. |
Fortune 01.02.2003 16:25:32 | |
---|
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
turtsi 02.02.2003 11:19:43 | |
---|
Mulla on Flextone2 ja ostin käytettynä ison Floorboardin tossa viikko sitten. FB:llä aukesi aivan uusi soundimaailma valmiisiin yhdeksään soundipankiin joissa kussakin on 4 eri soundia, eli kaikkiaan 36 kpl. Wah on kyllä niin "hauska" lisä että jo sen vuoksi suosittelen isoa FB:tä. Totuus löytyy kaurapuurosta! |
vale 02.02.2003 11:41:32 | |
---|
Dumb, siis onko sinulla se vanhempi floorboard? Eli tämä: http://www.line6.com/products.aspID=83&action=1&item=184&tp=0 Kuinkas muuten tuolla tulee niinkuin toimeen? Hinta on ainakin kohtuullisempi kuin tuossa isossa... Onko muuten viritys mittaria? Rock n' Roll is only way to DIE |
Dumb 02.02.2003 12:34:35 (muokattu 02.02.2003 12:35:21) | |
---|
En saanut linkkiä auki, mutta tässä on kuva siitä vanhemmasta Floor Boardista, jollainen minullakin käytössä on: http://www.line6.com/images/templates/ProductImages/Floorboard.jpg Tässä vielä kuva FB4:sta: http://www.line6.com/images/templates/ProductImages/fb4(1)(1).jpg Noi on siis ne kytkimet, jotka käyvät PODin, POD II:sen, POD Pron, Bass PODin, Bass POD Pron, Flextone-sarjan, Flextone II -sarjan, AX2:sien ja Spiderien kanssa. HUOM! Toi FB4:sen linkki pitää kopioida osoiteriville siten, että myös toi loppu tulee mukaan. |
lare 02.02.2003 17:00:21 | |
---|
Floorboardissa noi volume, eq, distortion polkimet on kovassa käytössä ja tietysti vaukku. Itellä oli ennen fb4, mut kyltää floorboardi muutti maailman täysin=) Sähkörummut on kivat lelut |
Juzzu 02.02.2003 17:04:41 | |
---|
Floorboardissa noi volume, eq, distortion polkimet on kovassa käytössä ja tietysti vaukku. Mihin käytät voluumepedaalia? Siinähän ei ole "nollakohdan" säätöä ja sen takia se on mun mielestä aika hyödytön? Signaalia saa kyllä pienennetty kitaranpotikasta paremmin. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Fortune 02.02.2003 21:50:07 | |
---|
Mihin käytät voluumepedaalia? Siinähän ei ole "nollakohdan" säätöä ja sen takia se on mun mielestä aika hyödytön? Signaalia saa kyllä pienennetty kitaranpotikasta paremmin. Minulla tuo oli mallinnusaikoina aika hanakasti käytössä, kun soitin tuommoisessa U2-tyylisessä orkesterissa, saa sellaista tyylikästä efektikitaramattoa säkeistöjen taustalle tyyliteltyä. Ja sehän kontrolloi volumea etusen jälkeen, joten heviswelleihin se on mainio (tiedäthän, soundi ei muutu, vain äänenvoimakkuus, kasarihevi, kasarihevi :). Kitarasta sitten saa sen komppirouheen säädettyä.
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Dumb 02.02.2003 21:54:39 (muokattu 02.02.2003 22:21:34) | |
---|
Minä en kyllä käytä sitä volume-pedaalia mihinkään ja se onkin teipattuna ala-asentoon. Kai sitäkin voisi joskus alkaa käyttämään, ehkä... Ja sen nollakohdan saa kai säädettyä SoundDiverilla? Näin olen ainakin käsittänyt. EDIT: Korjasin yhden jutun, ettei enempää päästä huomauttamaan. 8-) |
Fortune 02.02.2003 22:04:23 | |
---|
Ja sen nollakohdan saa kai säädettyä SoundDriverilla? Näin olen ainakin käsittänyt. SoundDiver yhä :) Saahan sen.
Possu. |
Dumb 02.02.2003 22:20:54 | |
---|
SoundDiver yhä :) Niin. Vittu kun noista pinttymistä ei pääse eroon. 8-) |
Juzzu 03.02.2003 07:42:41 | |
---|
Ja sehän kontrolloi volumea etusen jälkeen, No Axissa voi ton laittaa kolomeen eri väliin... Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |