Aihe: Arvaa pääteputket, JJ vs. SED KT88. highgain näkkäriklipit.
1
pekurides
12.09.2009 19:00:34

Laitetaampa viikonlopun kunniaksi pikku arvuutteluleikki pystyyn:)

Täysin samat asetukset kummassakin pätkässä, vaihdettu vain stereopäätteen kanavia lennosta, toisella pyolen JJ:t ja toisella Svetlanan C-logoset KT88:t.

Hätäseen ennen reeniä vetäsin kuivana narulle ja ilman sm57 asetteluja sekä ilman mitään testiä tai hinkkausta saundin (tai soiton) puoleen. ja hiukan kylmäksi ,ohkaseksi ja pistäväksi saundi näköjään tuli,
mutta kyllä siitä selvää saa jos mitään eroa edes kuuleekaan:) ?

(toisessa pätkässä jostain syystä pikku volaheittoja?)

signaaliketju:
dean ML time capsule w/BKP Miracle man-ENGLE570-VHT2150-Krank rev. 4x12 w/V30. -SM57.

pätkä 1: http://maihinnousu.net/s/?song_id=5089

pätkä 2: http://maihinnousu.net/s/?song_id=5090

tunnistaako mnetin kultakorvat putket?

(kovemmalla päätteen voluumilla erot olisivt tulleet paremmin esiin mutta tällänen tällä kertaa.. nyt reilulla puhevoluumilla oli ettei ihan auennut kunnolla)
-p-
Tunteella päin vittua.
maxillaris
12.09.2009 22:23:20
2. oli Svetlana.
aristoteles666
12.09.2009 23:23:19

hyvä että sulla on kahdet putket niin on varaputket jos toiset menee.
Jucciz
13.09.2009 00:04:22
aristoteles666: hyvä että sulla on kahdet putket niin on varaputket jos toiset menee.

Eiks tää oo aika peruslähtökohta. Keikalle ei lähdetä ilman varakitaraa, varavahvistinta, varakieliä, varaplektroja, varapiuhaa ja varaputkia.
lärviapina
13.09.2009 00:10:06
Bassovoittoisesta purasusta päätellen 2. on Svetlana!
Rauchen Sie Malrboro oder Rovaniemi?
jussimus
13.09.2009 00:28:03
Jucciz: Eiks tää oo aika peruslähtökohta. Keikalle ei lähdetä ilman varakitaraa, varavahvistinta, varakieliä, varaplektroja, varapiuhaa ja varaputkia.

Höpönlöpön! Ei tiedolla, ei taidolla, vaan TUURILLA! :)
aristoteles666
13.09.2009 08:29:50

Jucciz: Eiks tää oo aika peruslähtökohta. Keikalle ei lähdetä ilman varakitaraa, varavahvistinta, varakieliä, varaplektroja, varapiuhaa ja varaputkia.

äh, sarkasmi meni ohi, kyllä mä itse asiassa olen yleensä aina ilman varakitaraa keikalla, vuosiin mulla ei edes ollut toista kitaraa, mutta en ole myöskään katkaissut kieltä lavalla.
pekurides
13.09.2009 09:37:51

lärviapina: Bassovoittoisesta purasusta päätellen 2. on Svetlana!

hmm. mielenkiintoista....

Aika vähän tosiaan pätkissä isompia eroja on mutta kyllä ainakin silloin kun tietää itse mitkä siellä on niin ne pienetkin vivahteet löytää:)

Livenä kovemmalla kyllä aivan eri tuntuiset putket ja varsinkin se "tatsi" soittaessa erilainen.
Tunteella päin vittua.
Jucciz
13.09.2009 10:18:40
aristoteles666: äh, sarkasmi meni ohi, kyllä mä itse asiassa olen yleensä aina ilman varakitaraa keikalla, vuosiin mulla ei edes ollut toista kitaraa, mutta en ole myöskään katkaissut kieltä lavalla.

Toisen sarkasmi on toisen arkipäivää. En mäkään kieliä katko, mutta ihan siltä varalta, että niin kävisi, on nopeampi vaihtaa kesken biisin toinen kitara kuin ruveta kilenvaihtopuuhiin. Niin ja, ihan soundisyistäkin on hyvä olla sekä yksi- että kaksikelainen kepukka mukana. Vähän sama kuin ammattivalokuvaajakaan tuskin lähtee yhdellä kameralla tärkeälle kuvauskeikalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)