Gizzy 31.07.2009 23:39:25 | |
---|
Oon tässä katellu noita custom kitaroita en vaa oo vielä päättäny et pitäskö ottaa ESP vai Jackson. Haluisin kokemuksen pohjalta vertailuu et kumpi tuntuu hevikeppinä paremmalta. |
Väsykäsi 31.07.2009 23:53:33 | |
---|
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Väsykäsi 31.07.2009 23:53:34 (muokattu 31.07.2009 23:54:36) | |
---|
triplat rölöö Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Väsykäsi 31.07.2009 23:54:09 | |
---|
tuplat pöö Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
McNulty 31.07.2009 23:54:23 | |
---|
Gizzy: Oon tässä katellu noita custom kitaroita en vaa oo vielä päättäny et pitäskö ottaa ESP vai Jackson. Haluisin kokemuksen pohjalta vertailuu et kumpi tuntuu hevikeppinä paremmalta. Custom ESP:n ja Jacksonin hinnalla kannattaa myös harkita muita custom-pajoja Amfisoundista Zion Guitarsiin. Jacksonin touhu on mennyt entistä pienemmäksi tuon FMIC-fuusioitumisen myötä ja oikeastaan ainoa fiksu tapa tilata Jackson Custom onpi jonkin jenkkiläisen liikkeen kautta. Hintaanhan lisätään tuolloin rahti, alvi ja tullit. ESP:llä sen sijaan kotimainen maahantuoja toimii verrattain hyvin. Myös euroissa voi jokusen latin säästää. Muutoinhan ESP ei nyt niin mielettömästi Jacksonista poikkea, sillä laatu kummassakin on hyvä. Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
pietari-poika 01.08.2009 00:02:08 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=zqx2Bt5bnKE Jos mulla olisi niin paljon rahaa että voin tosissaan harkita ESP:ltä customin tilausta niin teettäisin kitarani kyllä Suomalaisena käsityönä. Vaikka Amfisoundilla/J. Salolla. No jos totta puhutaan niin vaikka viidellä tonnilla ostaisin hyvän vahvistimen sekä pari hyvää kitaraa. |
Räbbänä 01.08.2009 01:11:19 | |
---|
Gizzy: Oon tässä katellu noita custom kitaroita en vaa oo vielä päättäny et pitäskö ottaa ESP vai Jackson. Haluisin kokemuksen pohjalta vertailuu et kumpi tuntuu hevikeppinä paremmalta. Eikö se edellinen ketju jo Custom ESP:stä riittänyt? Vai kaverisko sen teki? Jos budjetti on edelleen 50e niin odota että summassa on ainaskin se kaksi nollaa vielä perässä. Mod.huom. Pannaanpa poijjaat riita poikki ja lähdetään nurtsille köllöttelemään. Tai vaikka soittamaan sitä kitaraa. Tai molempia. Tui tui. |