Flaming soul 12.07.2009 01:57:05 | |
---|
Oon suunnitellu nupin ja kaapin ostoa uutta projektia varten, enkä vielä tiedä, mitä opiskelijabudjetilla hankkisi. Tällä hetkellä rokkihommissa ollu hot rod deluxe, mut metallihommiin tarttis lisää potkua. Eli Onko kellään kokemuksia Winstorista tai Valve Kingista? Plussia ja miinuksia. Sekin vaihtoehto kävi jo mieles ett ottas Rocktronin velocity100 päättärin ja fender etuasteeks, mutta helpottais kun sais yhtenäisen nupin. Kaapiksi oon ajatellut joko h bentonin 4x12 vintagea tai ketnerin 4x12 greenbackia. |
imppa86 12.07.2009 09:46:39 | |
---|
Itselläni on ollut valvekingin nuppi muutaman viikon tässä. Molemmat nupit taitavat olla brittihenkisiä rokkivehkeitä mutta kyllä molemmista pedaalien avulla saat oivan vehkeen myös metallimäiskeeseen. Itse ostin tuon valvekingin hieman varauksella mutta on osoittautunut hyväksi peliksi! |
Antti1 12.07.2009 13:35:11 | |
---|
imppa86: Molemmat nupit taitavat olla brittihenkisiä rokkivehkeitä Jos nämä perinteiset Marshallit ja Oranget otetaan vertailukohdaksi, niin ainakaan Valveking ei ole mitään sinnepäinkään. Aivan väärät pääteputketkin, vaikkei se nyt ole kuin yksi osa sitä soundia. |
E-tu 12.07.2009 19:31:58 | |
---|
Itelläni on tuo valveking ollu käytössä ja kyllä se tuommoseen folk/blackmetalpörinään käy ainakin vallan mainiosti. kaappina siis harleybentonin 4x12 lätky celestionin vintage 30:sillä. www.myspace.com/hagallmetal
www.mikseri.net/hagall
www.hagall-metal.com |
Flaming soul 12.07.2009 19:54:11 | |
---|
Ostasin toki marsun ensitilassa, jos olis rahaa laittaa tällä hetkellä :) peavey olisikin nyt hätätilanteeseen tarkoitettu. |
Icy-Sun 12.07.2009 20:02:52 (muokattu 12.07.2009 20:06:12) | |
---|
Vintage 30 on suosittu elementti metallihommissa, mutta jos vähän perinteisempää kaipaa, laittaisin tuon HK:n kaapin greenbackien takia ja HK:lta on muutenkin tullut paljon hyvää tavaraa. Itsekin olen omistanut v30-kaapin ja en henkilökohtaisesti hirveästi välitä. Hieman yläkireä ja soundi menee monesti puukoksi. E: Valvekinginkin olen omistanut ja siitä voin sanoa sen verran, että ihan ok soundinen. Hoitaa asiansa, mutta luotettavuusongelmia siinä on. Minusta Windsor kuulostaa paremmalta, mutta on perinnehenkisempi. |
gelsmond 12.07.2009 22:07:45 | |
---|
Joku aikaa sitten omistin Windsorin kakkosvahvistimena, ja mielestäni hintaan nähden erittäin pätevä. Itse tykkäsin paljon enemmän kuin Valvekingistä, mutta ei samoja säröjä irtoa. Sensijaan Windsor söi pedaaleja mielestäni hyvin, joten sieltä pitäisi löytyä sekin osasto. Suosittelen! |