Don Make 25.06.2009 19:48:12 | |
---|
Eli mulla on tollanen 50w 2x12 Valvetronix. Ongelmana on se että välillä kesken soiton rupee volat laskemaan kunnes ei kuulu mitään. Vähän ajan kuluttua kaikki taas skulaa täydellisesti kunnes volyymi laskee taas. Missä vika..? ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
superfly 25.06.2009 19:56:50 | |
---|
Mulla on just sama ongelma ratkaisematta vanhan 60 wattisen Valvetronixin kanssa. Oon siis luovuttanut tuon kanssa jo. Killing internet dragons is serious business! |
Rimpitzki 25.06.2009 20:49:01 (muokattu 25.06.2009 20:49:29) | |
---|
Minulla sama vahvistin mutta XL-versio. Ei kyllä tuommoista ole koskaan ollut. Kerran laitoin kyllä noise gaten liian kovalle mikä aiheutti ihmetyttämistä, mutta se nyt ei tässä varmaan ole kyseessä... Kerrotkos mitä säätöjä käytät? Living Twice.
-Rock On!!-
H e v i
O n
P a r a s t a ! (: |
oiva tumpeloinen 25.06.2009 20:49:56 | |
---|
Onko sitä putkea kokeiltu vaihtaa? Jos se ei auta, niin seuraava veikkaus olisi kylmäjuotos jossain. |
PappaSF 25.06.2009 20:50:49 | |
---|
Vaikka olenkin tällänen mitään tietämätön harrastelija niin voisko vikaa olla siinä 1 kpl etuasteputkia? Lämpötila? Muut viisaammat voivat ehdotella parempia ratkaisuja. |
Don Make 25.06.2009 21:25:29 (muokattu 25.06.2009 21:26:35) | |
---|
Vetelen sillä AC30-mallinnoksella ja käytän välissä Bossin OD-3:a. Toiminut viimeset puol vuotta samoilla säädöillä ihan nätisti. Ei vaan enää. Putkea en ole kertaakaan puolentoista vuoden aikana vaihtanut. Voiko tämän kaltainen ongelma johtua kenties siitä..? ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
H.Corruption 26.06.2009 00:30:06 | |
---|
Mulla oli myös tollasta äänen häipymistä ja syypääksi löyty efektilenkki. Ekaks kokeilin ratkaisua piuhalla ja näin pätkimisen loputtua kone auki ja jakit puhdistukseen. On toiminu sen jälkeen. |
McNulty 26.06.2009 00:32:59 | |
---|
Meillä oli myymälässä eräs temppuileva VOX VT-sarjanen joka saatiin kuntoon ihan kontaktispraylla. Eli se takapaneelissa oleva "keinokuorman potikka" aiheutti jonkun kytkentähäiriön ja volumet heitteli omituisesti... vähän kuin 100% ja 50% väliltä sillai satunnaisesti. Tietysti sen koko potikan voi vaihtaa ja vetää vaikka hyppylangoilla niin saa jämäkämmän ja sitä kautta luotettavamman ratkaisun moiseen. En tiedä onko threadin aloittajalla kyse samasta, mutta kannattaa vähän nitkutella ja pyöritellä sitä takapaneelin potikkaa. Toivottavasti onkelma ratkeaa. The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Don Make 26.06.2009 15:37:31 | |
---|
bonecrusher: . En tiedä onko threadin aloittajalla kyse samasta, mutta kannattaa vähän nitkutella ja pyöritellä sitä takapaneelin potikkaa. Toivottavasti onkelma ratkeaa. Kiitos tästä. Kokeillaan ja raportoidaan tänne sitten, jos jotain saadaan aikaan. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Don Make 02.07.2009 16:42:27 | |
---|
Avasin koko laitoksen ja ruiskin CRC:tä sinne wattisäätopotikkaan. Homma näytti toimivan ainakin vielä eilen. Saas nähdä rupeeko temppuilemaan vielä uudestaan jossain vaiheessa. Jätin muuten takaseinän laittamatta takasin ja kuulostaa paljon paremmalta nyt. Suosittelen. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |