Aihe: GigRig Distributor virtalähde 5:lle pedaalille?
1
Stone
24.06.2009 14:15:33

Kun nyt siistitään pedaalilautaa, niin siistitään sitten loppuun asti. Custom-sounds myy tällaistaGigrig distributor virtalähdettä hintaan 55,- ei sinänsä paha hinta. Onko kellään käyttökokemuksia tästä?

linkki tästä: http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/3665
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Jäärä
24.06.2009 14:54:01
Onko toi virtalähde? Mun mielestä vaan kallis jakopalikka. Näin äkkipäätään huonolla englannilla tavaten.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
oiva tumpeloinen
24.06.2009 15:17:11 (muokattu 24.06.2009 15:28:33)
Mun pitäis opetella lukemaan.
Stone
24.06.2009 15:27:07

Jäärä: Onko toi virtalähde? Mun mielestä vaan kallis jakopalikka. Näin äkkipäätään huonolla englannilla tavaten.

V****U...näinhän se homma taitaa ollakkin. No, nyt saa sitten suositella niitä pedalpower/fueltankeja, joitsa saa siististi piuhat 5:lle spedulle. Mielellään alle 100,-fueltankeja.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
oiva tumpeloinen
24.06.2009 15:29:49
Stone: V****U...näinhän se homma taitaa ollakkin. No, nyt saa sitten suositella niitä pedalpower/fueltankeja, joitsa saa siististi piuhat 5:lle spedulle. Mielellään alle 100,-fueltankeja.

Ensin pitäis tietää, minkälaista virtalähdettä sä kaipaat. Riittääkö pelkkä 9V, vai pitääkö saada isompaakin potkua. Pitääkö olla AC vai DC vaiko AC/DC jne....
Stone
24.06.2009 16:39:34 (muokattu 24.06.2009 17:42:29)

oiva tumpeloinen: Ensin pitäis tietää, minkälaista virtalähdettä sä kaipaat. Riittääkö pelkkä 9V, vai pitääkö saada isompaakin potkua. Pitääkö olla AC vai DC vaiko AC/DC jne....

9V sekä DC riittää.
Lilli
24.06.2009 18:33:59
Stone: 9V sekä DC riittää.

Eikö Spot1 olisi kyseiseen tarkoitukseen hyvä? Ainakin helpoin ja ehkä halvin.
But she never lost her head Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side
Stone
24.06.2009 19:35:57 (muokattu 24.06.2009 20:10:13)

Lilli: Eikö Spot1 olisi kyseiseen tarkoitukseen hyvä? Ainakin helpoin ja ehkä halvin.

Itsellä on jo entuudestaan "seinämuuntaja + piuhahässäkkä"...toi on se syy miksi haluan keskelle lautaa virranjakajan, jotta saa sen piuhahässäkän siistittyä asialliseksi.

Itseasiassa nettiä tutkiessani löysin pari varteenotettavaa vaihtoehtoa:

-Cioks Baby
-T-Rex Fueltank Junior

Jos näistä on kokemusta, lähinnä tarkoitan tuleeko "hurinoita" kaupan kylkiäisinä, niin olisin halukas kuulemaan tai muuta +/- mainittavaa.
oiva tumpeloinen
24.06.2009 20:33:39 (muokattu 24.06.2009 20:34:34)
Stone: Itsellä on jo entuudestaan "seinämuuntaja + piuhahässäkkä"...toi on se syy miksi haluan keskelle lautaa virranjakajan, jotta saa sen piuhahässäkän siistittyä asialliseksi.

Itseasiassa nettiä tutkiessani löysin pari varteenotettavaa vaihtoehtoa:

-Cioks Baby
-T-Rex Fueltank Junior

Jos näistä on kokemusta, lähinnä tarkoitan tuleeko "hurinoita" kaupan kylkiäisinä, niin olisin halukas kuulemaan tai muuta +/- mainittavaa.

Jos on tarkoitus saada piuhahässäkät pois, niin sitten varmaan tuo sun linkittämä laitos kera vanhan virtalähteen olis oikein passeli?

E: Mulla on Cioksin Big John. Ei mitään valittamista sen suhteen. Tosin mä en hirveän monta purkkia ruudita sillä.
Stone
24.06.2009 20:57:10

oiva tumpeloinen: Jos on tarkoitus saada piuhahässäkät pois, niin sitten varmaan tuo sun linkittämä laitos kera vanhan virtalähteen olis oikein passeli?

Samaan tulokseen itse myös tulin, koska tohon voi piuhat katkoa sopivan pituiseksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)