Knoppix 24.06.2009 13:22:38 (muokattu 24.06.2009 13:23:06) | |
---|
Eli tarkoituksena ois löytää hyvä laatuinen hevikitara HALPAAN hintaan Muutamia kriteereitä -V-Mallinen (mieluusti) eikä sellasta ikivanhaa gibson veetä vaan enemmänkin semmonen King - V -HH mikitys Eli humbucker humbucker mieluusti -Tremolo (ei pakollinen) ei Floikkaa koska oon kuullu siitä ihan tarpeeks tee sitä ja sitä ku virität jne.. :S paitsi jos joku opettaa käyttämään -24 nauhanen 22 nyt ei riitä kellekkään.. -Mahdollisimman halpa mutta kunnon vehkeestä voin sen 500 maksaa : / -Ja thommania suositaan koska lähistöllä on van kaksi musa liikettä ja toisessa vaan joku Dean Razorback Eli näillä kriitereillä ihan kaikkeen perus Megadethiin suun muuhun http://www.thomann.de/fi/jackson_kvx10_king_v_bk_upgrade.htm tota tuli ite kateltua mutta siinä on se pelätty Floikka.. Kiitos etukäteen kaikille PS. Käytin hakua. Kesää odotellessa |
Räkkipeli 24.06.2009 13:28:18 | |
---|
No eikös tuo Jaska täytä aika hyvin kriteerit. Varmasti kelpo peli tarkoitukseesi. Sinuna kyllä säästäisin vielä vähän rahaa. Vois saada huomattavasti laadukkaamman vehkeen käytettynä hyvään hintaan. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
tommium 24.06.2009 13:45:11 | |
---|
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay. |
Rimpitzki 24.06.2009 15:37:37 (muokattu 24.06.2009 15:40:11) | |
---|
Floikkaa ei pidä pelätä. Minulla oli toisessa kitarassani jo Lisenssi Floyd Rose ja sitä oppi kyllä tosi nopeasti käyttämään ja kaikkia säätöjä tekemään. Ei se todellakaan ole niin vaikeakäyttöinen kuin voisi luulla. EDit: Käykös RR-malli (Randy Rhoads)? Living Twice.
-Rock On!!-
H e v i
O n
P a r a s t a ! (: |
lavaamo 24.06.2009 16:16:14 | |
---|
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
lärviapina 24.06.2009 16:24:58 | |
---|
Rimpitzki: Floikkaa ei pidä pelätä. Minulla oli toisessa kitarassani jo Lisenssi Floyd Rose ja sitä oppi kyllä tosi nopeasti käyttämään ja kaikkia säätöjä tekemään. Ei se todellakaan ole niin vaikeakäyttöinen kuin voisi luulla. EDit: Käykös RR-malli (Randy Rhoads)? Se on vaan, ettei tuo lisensifloikka taho piettää 2v. pidempään tuota virettä... ja sit alkaa harmittaan se jatkuva veitsien hiominen, tappien vaihtaminen ja viritys! Eli ts. epävarma! Jos ei oo useampaa kitaraa, nii ehdottomasti orkkis floikka, tai joku sen HYVÄ lisenssikopio! Rauchen Sie Malrboro oder Rovaniemi? |
Fuckbarbie 24.06.2009 17:17:02 (muokattu 24.06.2009 17:18:40) | |
---|
Tuo kvx voisi olla tarkoitukseesi ihan sopiva peli. Meikällä on roikkunut käyttämättömänä seinällä pari vuotta kiinteätallainen transparent-blue kvx. Käytettynä ostin ja myyjä ei osannut sanoa laitteesta mitään. Ei oikein uskonut että tuollaisia on ikinä valmistettukaan koska kiinteä talla. Tässä on vieläpä duncan design mikit eivätkä Jacksonit omat. Hassua, tää mun kitara vastaa sun kuvaamaasi keppiä täydellisesti. Osta toki pois! |
Knoppix 25.06.2009 14:42:57 | |
---|
Jaa.. Nyt on tullut jo paljon hyviä ehdotuksia mutta semmonen tiedoksi että osto ei ole vielä ajankohtainen joten tori-ilmoitukset ei oiken natsaa... : / P.S. Randy Rhoadsit käy Kesää odotellessa |
TTV 25.06.2009 14:44:18 | |
---|
LTD:n DV8-R tai Deanin VMNT? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Knoppix 25.06.2009 19:47:24 | |
---|
Juu siinä tuli taas kaksi hyvää ehdotusta Pitäis käydä lähistöllä katsomassa olisiko kummankaan paikallisen valikoimissa mitään silmiin pistävää. Kesää odotellessa |
Viineri 26.06.2009 01:22:44 | |
---|
Fuckbarbie: Tuo kvx voisi olla tarkoitukseesi ihan sopiva peli. Meikällä on roikkunut käyttämättömänä seinällä pari vuotta kiinteätallainen transparent-blue kvx. Käytettynä ostin ja myyjä ei osannut sanoa laitteesta mitään. Ei oikein uskonut että tuollaisia on ikinä valmistettukaan koska kiinteä talla. Tässä on vieläpä duncan design mikit eivätkä Jacksonit omat. Hassua, tää mun kitara vastaa sun kuvaamaasi keppiä täydellisesti. Osta toki pois! Viititkö lähettää kuvaa tuosta skitasta. Haluan nähdä kiinteätallaisen kvx:än, ois nimittäin aika namu omalle seinälle :D Sleep-walking in the minefields. |
lavaamo 26.06.2009 06:20:11 | |
---|
Fuckbarbie: Tuo kvx voisi olla tarkoitukseesi ihan sopiva peli. Meikällä on roikkunut käyttämättömänä seinällä pari vuotta kiinteätallainen transparent-blue kvx. Käytettynä ostin ja myyjä ei osannut sanoa laitteesta mitään. Ei oikein uskonut että tuollaisia on ikinä valmistettukaan koska kiinteä talla. Tässä on vieläpä duncan design mikit eivätkä Jacksonit omat. Hassua, tää mun kitara vastaa sun kuvaamaasi keppiä täydellisesti. Osta toki pois! Onkos tää niitä todella heikolaatuisia kvx:ä, joita tehtiin hetki intiassa? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
pekurides 26.06.2009 13:06:25 | |
---|
lavaamo: Onkos tää niitä todella heikolaatuisia kvx:ä, joita tehtiin hetki intiassa? Vai oliko se indonesia? ainakin joku vuosi sitten kokeilin yhtä liikkeessä roikkunutta pulttikaula Kellyä jossa oli niin terävät nauhojen reunat että sormet menivät haavoille eli ei pystynyt soittaman ollenkaan. Täysin ala-arvoinen nauhatyö/viimeistely/laaduntarkkailu. Huonompaa en ole nähnyt edes anttilan tai jyskin halpiksissä:) Tosin voipi olla vain ihan yksi maanantaikappale..... kuitenkin meni arvostus täysin nollille. Tunteella päin vittua. |
Moimies 26.06.2009 13:31:51 | |
---|
pekurides: Tosin voipi olla vain ihan yksi maanantaikappale..... kuitenkin meni arvostus täysin nollille. Eiköhän se ole se maanantaikappale. Ainakin omassa JS30RR:ssä on nauhojen viimeistely erittäin tasokas ottaen hinnan huomioon, sormia et saa sillä verille ennenkuin revit nauhat irti ja viillät sormeen. Tai sitten itselleni vain sattui hyvä halpis aikanaan kun ostin, tosin en muista missä se oli valmistettu eikä kitara nyt sattumoisin ole paikalla niin en voi edes tarkistaa. 2004 taisi kumminkin olla valmistettu. |