Aihe: 7-kielinen hakusessa
1
Ziltoid
03.06.2009 15:10:55 (muokattu 03.06.2009 15:12:07)
Elikkäs olen ajatellut hommata itselleni 7-kielisen sähkökitaran ja haluisin hyviä ehdotuksia ja ehkä tarjouksiakin :)

Budjettini on 1200e.

Pientä plussaa tulee seuraavista seikoista: Passiivimikit, kiinteä talla (paitsi että onhan tremolo-no keksitty), kitaralla pystyisi soittamaan monipuolisesti erilaista musiikkia (muutakin kuin meshuggahia :D), mulla on ibanezin rg1570 ja sen 5pc kaula on ehkä hieman liian ohut eli tähän vois tulla hieman jyhkeempi, mutta kyllä tollainen ohuempikin kaula käy, ja sitten tietenkin kitaran tulisi olla hemmetin hyvän näköinen ja perkeleen hyvä soitin.
Räbbänä
03.06.2009 15:22:02
Ziltoid: Elikkäs olen ajatellut hommata itselleni 7-kielisen sähkökitaran ja haluisin hyviä ehdotuksia ja ehkä tarjouksiakin :)

Budjettini on 1200e.

Pientä plussaa tulee seuraavista seikoista: Passiivimikit, kiinteä talla (paitsi että onhan tremolo-no keksitty), kitaralla pystyisi soittamaan monipuolisesti erilaista musiikkia (muutakin kuin meshuggahia :D), mulla on ibanezin rg1570 ja sen 5pc kaula on ehkä hieman liian ohut eli tähän vois tulla hieman jyhkeempi, mutta kyllä tollainen ohuempikin kaula käy, ja sitten tietenkin kitaran tulisi olla hemmetin hyvän näköinen ja perkeleen hyvä soitin.

Käytettynä Carvinin DC727 tai 747 voisi toimia.
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
Evergrey
03.06.2009 19:12:12

seiskahuoneessa on valmis listaus eri vaihtoehdoista.
naavanka_
03.06.2009 20:24:21
Ziltoid: Elikkäs olen ajatellut hommata itselleni 7-kielisen sähkökitaran ja haluisin hyviä ehdotuksia ja ehkä tarjouksiakin :)

Budjettini on 1200e.

Käytettynä ostat ltd sc-607 tai 607b, uusit elektroniikan ja vaihdat vaikka duncanit tms passiivit tilalle.
Hyvin menee alle tuon 1200.
Tai vaikka Ibanez apex 1 torilta:)
TTV
03.06.2009 20:33:12
Schecterin Blackjack C-7 täyttää kaikki speksisi, jos vaan soittotuntuma miellyttää. Kannattaa tsekata.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Ziltoid
03.06.2009 22:35:15
Jeessi :)

Tuo torilla oleva Apex1 kyl polttelis aika paljon, tosin sen ulkonäkö ja floikka ei kyllä miellytä hirveästi. mutta muuten varmasti kovis: Hyvät mikit, mahonki runko, jne..

Tuota ESP LTD SC-607B:tä oon kanssa vakavissaan miettinyt, tohon kyllä pitäisi tosiaan sitten vaihtaa ehkä mikit, koska en hirveemmin aktiivimikeistä välitä, mutta tuo on ainakin komian näköinen eteenkin natural glossina, ja oon kuullu paljon kehuja tuosta, pitäis vaan päästä kokeilee!

Schecterihän se voisi tosiaan myöskin olla. Onkos kellään kokemusta tuosta Jeff Loomis signaturesta?

Entäs nuista Carvinin seiskoista? Torilla olisi tuo Carvin DC727 minkä saisin jos lisäisin 100e budjettiin, tuo vaikuttaa kyllä aika belluurilta, ebony kaula, hyvät mikit, ilmeisesti aika monipuolinen ja aivan älyttömän hyvän näköinen peli muutenkin.

Tota, onkos kenelläkään todella negatiivisia kokemuksia joistain seiskoista, olisi hienoa myös kuulla sellasia: "älä ainakaan osta tätä kitaraa" -mielipiteitä :D

Hmm vois ehkä kerätä jonku listan ja päräyttää pääkaupunki seudulle testailemaan kaikki läpi. En ole vielä päässyt testailemaan kuin ainostastaan ESP-LTD Viper 407 seiskaa ja se ei kyllä miellyttäny kovinkaan paljoa, en pitänyt tatsista oikein enkä myöskään mikeistä..
TTV
03.06.2009 22:48:57
Ennen kuin päräytät kokeilemaan, kannattaa varmistaa liikkeistä noiden seiskojen saatavuus. Ei välttämättä löydy hyllystä vaikka nettisivut mainostaakin.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Ziltoid
03.06.2009 23:56:06 (muokattu 03.06.2009 23:58:54)
TTV: Ennen kuin päräytät kokeilemaan, kannattaa varmistaa liikkeistä noiden seiskojen saatavuus. Ei välttämättä löydy hyllystä vaikka nettisivut mainostaakin.

Jep, sen teen ennen kuin päräytän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)