timitri 01.06.2009 14:58:51 | |
---|
Elikkäs kaveri on ostamassa tämmöstä "hevikepukkaa" kuin HARLEY BENTON HBL500BK, ja oon nyt yritelly suostutella sitä ostaa jotai vähän laadukkaampaa.. Täällä kattelin keskusteluja, ja ihmiset sanoo että kitaran olevan muovista, eli pitääkö tämmöinen väite paikkaansa, vai onko se vaan joku kiva pikku huhu? Järkeviä vastauksia kiitos, eikä mitään tälläisiä: "Juu ohan se. Tehty varmaan kuplamuovista ja kierrätetyistä kertakäyttömukeista", kuten tällaista aiemmista keskusteluista löytyi:P |
Juicy 01.06.2009 15:14:20 | |
---|
Tuhlatkoon rahansa. Saa sitä pashaa kalliimmallakin, ja voihan tuon palauttaa Thomannille jos ei miellytä. Tämäkö siis oli kyseessä? http://www.thomann.de/fi/harley_benton_hbl500bk_egitarre.htm Sano nyt sille vielä, että se on ihan lottoamista sen yksilön kanssa. Saattaa tulla sellanen keppi mikä ei kelpaa kuin takkaan, tai sitten hintaisekseen jopa ihan ok. Jos ei pelota todennäköiset palautusrumbat, ja kaikennäköinen säätäminen ja fixailu, niin siitä vain. Jos taas pitää saada joku oikea kitara, jolla soitellaan vähän pidempäänkin, niin pysyisin noista ritsoista kaukana. "I go where I please, and I please where I go" |
timitri 01.06.2009 15:31:21 | |
---|
juu sama kitara. no pistäköön siten rahansa paskaan sittenhän sen näkee:P mutta jos jollain olisi kokemusta siitä, niin mielellään haluaisi tietää onko kyseinen hepukka muovia |
Juicy 01.06.2009 15:41:05 | |
---|
timitri: juu sama kitara. no pistäköön siten rahansa paskaan sittenhän sen näkee:P mutta jos jollain olisi kokemusta siitä, niin mielellään haluaisi tietää onko kyseinen hepukka muovia Eiköhän ihan puuta ole. Asia erikseen, onko se vaneria, lastulevyä, vai muuten jämäpaloista tehty. "I go where I please, and I please where I go" |
Metal_Late 01.06.2009 22:54:39 | |
---|
Itse tilasin ensimmäiseksi kitaraksi Harley Bentonin ja 10w Bentonin mini vahvistimen sadalla eurolla. Kotisoitossa ajaa ihan hyvin asiansa paitsi nytten 3 vuoden jälkeen kaula on vääntynyt itsestään, se jopa resonoi lavasta hihnatappiin asti :O |
Trendkeel 01.06.2009 23:02:35 (muokattu 01.06.2009 23:03:32) | |
---|
Metal_Late: Kotisoitossa ajaa ihan hyvin asiansa paitsi nytten 3 vuoden jälkeen kaula on vääntynyt itsestään, se jopa resonoi lavasta hihnatappiin asti :O Suht. normaalia "oikean" kitaran kanssa, paitsi ettei kaulaa luonnollisesti tarvitse sen enempää väännellä eikä tarvitse kolmea vuotta odotella. :) Akustisen voisi tuohon hintaan saada. Olettaen, ettei budjetin tuplaus tai triplaus aina käy päinsä. Uskokaa vaan pois siellä takana, turha tulla huutelemaan. Heviä sillä ei soitella, mutta Saundi napataan sormista vai miten se nyt oli. Anyone who really plays Metallica you can see it in their face like fuck yeah man I'm playing Kirk Hammett's badass shit. |
se olen minä 01.06.2009 23:12:27 | |
---|
Itselläni on 1,5 vuoden vanha Harley Bentonin stratocaster, ihan perus aloittelijalle. Pieniä vikoja löytyy: D-kielen 13. nauha särisee, johtuu varmaan vääntyneestä kaulasta, vire ei meinaa pysyä ja satulassa on liikaa tilaa kielille, sekin aiheuttaa särinää. Tosin kyseessähän on Les Paul mallinen Harley jossa vire saattaa pysyä paremmin, sillä siinä ei ole tremoloa. Kuitenkin vuoden soiton jälkeen totesin, että oli pakko saada uusi kitara, ja ostinkin. Toivottavasti autoin ;) "Turha mennä kursailemaan, MINÄ sen tein!" |
Metal_Late 02.06.2009 12:31:34 | |
---|
Suht. normaalia "oikean" kitaran kanssa Ei mulla, on mulla 200€ kitara ja eihän se resonoi yhtään. |
slaaash 03.06.2009 21:42:09 | |
---|
sanon vaa ei missää nimessä. serkul on harley benton joku 150e.ei sil pysty soittaa |
Damien55 03.06.2009 21:56:35 | |
---|
slaaash: sanon vaa ei missää nimessä. serkul on harley benton joku 150e.ei sil pysty soittaa Pystyy pystyy kun opettelee soittamaan. ;) |