Aihe: Monipuolista nuppia rokkiin ja metalliin
1
lavaamo
01.06.2009 11:59:38 (muokattu 01.06.2009 11:59:46)
Kliseinen otsikko, mutta nyt haetaan useampi kanavaista nuppia josta lähtisi ok puhtaat ja rosot, maiden tyyliset kasarihevit ja sitten myös tiukempi metalli.

Plussaa olisi, ellei tarvisi enää leikkiä hirveesti ylimääräisten spedujen kanssa.

Midiohjaus olisi kätevä, että koko paletti pysyisi näppärästi käsissä. Ajatuksena on ohjata vahvistinta ja paria pedaalia GSC-1lla, tietysti jotain erillistä midiohjattavaa kanavanvaihtajaa voi myös ehdotella, ellei ohjaus muuten suju midillä.

Budjetti voisi olla 1000-1500€ käytetynä.

H&K Trilogya oon miettinyt, mutta onkos muita?
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
McNulty
01.06.2009 12:10:18
lavaamo: H&K Trilogya oon miettinyt, mutta onkos muita?

Itselläni on juurikin Trilogy, ollut jo useamman vuoden enkä ole päivääkään katunut. Varsin monipuolinen laitos, vaikka se Ultra Lead kanava onkin jäänyt käyttämättä. Lead on ihan riittävän raisu ja rankka meikäläisen "Pantera/Sepultura-tarpeille".

Ennen kaikkea, tuo clean ja crunch toimivat loistavasti. Crunch-kanavan Boostilla pääset pikaisesti siitä rock/blues-tonesta 80s heviin ala Iron Maiden ja early Metallica. Clean-kanavalta sitten lämmin puhdas tone... johon saa lisää yläkertaa Sparkle-kytkimellä.

Trilogya voin suositella lämpimästi.
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
Insane Kane
01.06.2009 12:56:28
Carvin V3 on hyvä.
Soita sie, mie sääjän.
Terry Pantheras
01.06.2009 13:13:05 (muokattu 01.06.2009 13:14:29)
Torilla ois kiintoisa määritelmiisiisi varmaankin sopiva värkki myynnissä pariltakin taholta:

http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … min=&price_max=&x=0&y=0

Eli Egnater TOL 100. Ei ole kylläkään omakohtaisia kokemuksia moisesta...

Torilla taitaa olla myös Framus Cobra myynnissä...

E: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=325249
MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal ~~
lavaamo
01.06.2009 13:17:09
Kuinkas tuolla Cobralla taittuu vanhemmat hevit ja rokit? Oon ollu siinä käsitykses että se on täys metallipeli.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
JuSu
01.06.2009 13:36:10
Insane Kane: Carvin V3 on hyvä.

Jep. Tuon vehkeen ominta aluetta on kyllä isommat gainit, semirosot ja puhtaat ovat hieman... noh. Sanotaan nyt persoonattomia ja yksiulotteisia, mutta varsin mukiinmeneviä silti. Hyvä kokonaisuus, jos pääpaino on high gain -osastolla. Ominaisuuksia, kelloja ja pillejä piisaa vehkeessä.

Samassa hintaluokassa tsekkaisin estottomasti Marshall JVM:t myös.

JuSu
Mitäs sulle kuuluu?
Terry Pantheras
01.06.2009 13:55:28
lavaamo: Kuinkas tuolla Cobralla taittuu vanhemmat hevit ja rokit? Oon ollu siinä käsitykses että se on täys metallipeli.

Soittelin Dragonilla vuosikaudet ja se on aikalailla samanlainen peli kuin Cobra, paitsi että Cobra on tiukempi ja astetta ärmätimpi. Mitä Cobraa olen soitellut, niin kyllä se 2-kanava taipuu myös rockinpaan poljentoon: enemmän keskiääntä ja säröt toimii myös miedommilla asetuksilla. Mun mielest aineskin. Paljonhan siinä soundiin vaikuttaa myös se notch-kytkin, joka aktivoituna leikkaa keskiääniä (tai jtn), eli siinä asennossa joittenkin mielestä parempi metallinpaan louhintaan. 3-kanava onkin sitten jotain brutaalimpaa ja kompressoidumpaa.
MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal ~~
pekurides
01.06.2009 14:02:34

lavaamo: Kuinkas tuolla Cobralla taittuu vanhemmat hevit ja rokit? Oon ollu siinä käsitykses että se on täys metallipeli.

Kyllä se aika monipulinen on että hyvä kliini ja gainipotikalla saa kesytettyä kummasti.

Se on vähän sellainen persoonallinen peli että toiset tykkää ja toiset ei.

midiohjattava ja erilliset kanavat kahdella masterilla ja vola säätö loopille.

Mutta, juu metallissa parhaimmillaan ja ihan hirveä botne siinä on, sekä yhtäläisyyksiä MESAN rectopörinöihin saa kaiveltua mutta kyllä tuo on astetta "tiukempi" ehkäpä että ei tarvi boosteria saadakseen tiukan rässiriffittelyn aikaiseksi.

nakedzenilllä on metallipainosia klippejä siittä..
Tunteella päin vittua.
Mandarax
01.06.2009 14:03:03
lavaamo: Kliseinen otsikko, mutta nyt haetaan useampi kanavaista nuppia josta lähtisi ok puhtaat ja rosot, maiden tyyliset kasarihevit ja sitten myös tiukempi metalli.

Plussaa olisi, ellei tarvisi enää leikkiä hirveesti ylimääräisten spedujen kanssa.

Midiohjaus olisi kätevä...

Budjetti voisi olla 1000-1500€ käytetynä.

Budjetin ylälaidassa kuljetaan, mutta Englin Invader sopisi erittäin hyvin mainittuihin vaatimuksiin.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)