Aihe: Palautukset Thomannille..
1
Andy Six
14.05.2009 20:31:35
Jos tilaa thomannilta kitaran,joka ei sitten mielytäkkään lainkaan,onko palautus ja rahojen takaisin saanti todella niin helppoa kuin kyseinen firma mainostaa..? Onko kellään kokemusta..?
Judge me not by the music i play,but how i play it....
Pluto
14.05.2009 20:49:50
Juuri kävin itse läpi tuon prosessin, ja ainakin meikäläisen kohdalla kaikki sujui todella helposti.

Itse tilauksesta ei varmaan tarvitse enempää selitellä.

Sen sijaan kun totesin, ettei kitara (Fender American DLX strato) ollutkaan "se oikea" minulle, lähetin sähköpostin Thomannille. Sieltä tuli ripeästi vastaus, jossa kerrottiin heidän alkavan selvittää asiaa, sekä annettiin tarkat toimintaohjeet. Lupasivat UPS:n lähettävän minulle sähköpostilla rahtilapun, joka piti kiinnittää pakettiin. Näin tapahtuikin seuraavana päivänä. Sitten piti vain sopia UPS:in kanssa noutopäivä (vein sen itse Vantaalle kuitenkin). Paketti lähti matkaan, ja muistaakseni viikko siitä kun seurantasivu kertoi paketin saapuneen Thomannille, rahat oli hyvitetty luottokortille.

Ei kysymyksiä tai ahdistelua missään vaiheessa. Omasta mielestäni Thomannin asiakaspalvelu on todella hyvää tasoa.
Dillon, you son of a bitch!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)