Aihe: Uudet Putket vaihdettu, Overdrive kanava silti MYKKÄNÄ
1
juusto90
06.04.2009 16:16:58
Eli randall rg50 tc tube ampista kyse..Putkissa ei voi olla vikaa ellei ole menneet kuljetuksen paskaksi (epäilen). Eli missä toi vika vois olla? kosketushäiriö? Clean kanava siis kyllä toimii. Jos joku viisaampi osaisi neuvoa? kiitos jo etukäteen
If u work for living, why do u kill urself working?
juusto90
06.04.2009 16:30:20
Niin ja lisään vielä vähän. Huomasin juuri että nuo kaksi suurempaa putkea kuumenee aika tavalla soittaessa. Tiedä sitten onko se normaalia :D
Pluto
06.04.2009 16:42:33
Siis hetkinen, kerros lisää?

Putket on vaihdettu, vaikka kuitenkaan putkissa ei pitäisi olla vikaa?

Kuumeneminen on normaalia.
Dillon, you son of a bitch!
juusto90
06.04.2009 16:50:21
Selvennetään siis. Kun tilasin tuon vahvarin uutena, niin se toimi 10 min jonka jälkee Overdrive kanava meni mykäksi. Epäilin ja kuulin että putkissa varmaan vika, no nyt sitten tuli uudet putket thomanilta. Ja OD kanava on vieläkin mykkä.
9292
06.04.2009 17:02:56

juusto90: Selvennetään siis. Kun tilasin tuon vahvarin uutena, niin se toimi 10 min jonka jälkee Overdrive kanava meni mykäksi. Epäilin ja kuulin että putkissa varmaan vika, no nyt sitten tuli uudet putket thomanilta. Ja OD kanava on vieläkin mykkä.

Eikös tuossa tilanteessa olisi kannattanut pistää laite takuuseen eikä itse alkaa sähläämään putkien kanssa?
juusto90
06.04.2009 17:10:17
Mulla on mennyt usko tuohon thomanin palautus toimintaan...Jos se edes kiinnostaa, puol vuotta sitten yritin palauttaa yhden viallisen iban. Kyllä ne lupaili että lähettävät tarvittavat rahtikirjat mulle tulostettavaks pariinkiin otteeseen, vaaaan ei o näkyny vieläkään tosin se oli joku ~200 euron skeba niin annoin olla. Enkä ole ruvennut "sähläämään" putkien kans, vaihdoin uudet paremmat tilalle jotka sopii tuohon.
Pluto
06.04.2009 17:17:34
juusto90: Mulla on mennyt usko tuohon thomanin palautus toimintaan...Jos se edes kiinnostaa, puol vuotta sitten yritin palauttaa yhden viallisen iban. Kyllä ne lupaili että lähettävät tarvittavat rahtikirjat mulle tulostettavaks pariinkiin otteeseen, vaaaan ei o näkyny vieläkään tosin se oli joku ~200 euron skeba niin annoin olla. Enkä ole ruvennut "sähläämään" putkien kans, vaihdoin uudet paremmat tilalle jotka sopii tuohon.

No tuota, nyt sulla ei kyllä ole oikein muuta järkevää vaihtoehtoa kuin lähettää vahistin takaisin Thomannille. Takuu on takuu, kyllä ne asiat hoituvat kun riittävän määrätietoisesti niitä ajaa.
sepisti
06.04.2009 17:28:09
juusto90: Mulla on mennyt usko tuohon thomanin palautus toimintaan...Jos se edes kiinnostaa, puol vuotta sitten yritin palauttaa yhden viallisen iban. Kyllä ne lupaili että lähettävät tarvittavat rahtikirjat mulle tulostettavaks pariinkiin otteeseen, vaaaan ei o näkyny vieläkään tosin se oli joku ~200 euron skeba niin annoin olla. Enkä ole ruvennut "sähläämään" putkien kans, vaihdoin uudet paremmat tilalle jotka sopii tuohon.

Koska kyseessä on kuitenkin "halpisputkari", sinuna soittelisin vain sillä puhtaalla kanavalla. Säröthän saa purkeistakin.
Olen samaa mieltä siinä, että ei kannata rikkinäistä vahvistinta lähettää takaisin, koska takuuseen saa ainoastaan toimivan vahvistimen itselleen.
Nyt otat ruuvarin käteen ja...:):):)

Oikeesti... Minkälaisia vastauksia kuvittelet saavasi täältä ongelmaasi? Jokuko lähettää sulle kytkiksen vahvarista ja kertoo sulle mihin alat kolvilla sohimaan???

Mikäli minä olisin sinun tilanteessa, niin takaan, että viimeistään ylihuomiseen mennessä UPS olisi jo hakenut vahvistimen mun kotiovelta...

Palautukset/Reklamaatiot customerservice@thomann.de +49-9546-9223-477

Soitat tonne ja hoidat asian. Mikäli tarvittavia infoja ei tule huomiseen iltapäivään mennessä, soitat uudelleen.
Puhut asiallisesti, mutta määrätietoisesti. Et rupea inisemään ja vittuilemaan.

Jos et näillä ohjeilla saa takuuvaihtoa tehdyksi, ihmettelen...
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Jucciz
06.04.2009 17:36:38
Thomannin osuus takuuvaihdoista tuntuu pelaavan itse asiassa ihan OK, mutta UPS, joka nykyisin hoitelee logistisen puolen, on täysin kelvoton yhteistyökumppani: nytkin on yli kuukausi odoteltu, että paria tuotetta tultaisiin edes hakemaan, saati sitten kun ne saadaan Thomannille asti, vaihdettua ja kuljetettua takaisin...

Ennen UPS:n astumista kuvioihin kaikki pelasi paremmin - Saksan ja Suomen postilaitoksen yhteistyönä, käsittääkseni.
sepisti
06.04.2009 17:51:18 (muokattu 06.04.2009 17:53:12)
Jucciz: Thomannin osuus takuuvaihdoista tuntuu pelaavan itse asiassa ihan OK, mutta UPS, joka nykyisin hoitelee logistisen puolen, on täysin kelvoton yhteistyökumppani: nytkin on yli kuukausi odoteltu, että paria tuotetta tultaisiin edes hakemaan, saati sitten kun ne saadaan Thomannille asti, vaihdettua ja kuljetettua takaisin...

Ennen UPS:n astumista kuvioihin kaikki pelasi paremmin - Saksan ja Suomen postilaitoksen yhteistyönä, käsittääkseni.

Totta on, että UPS:n kanssa ongelmat on lisääntyneet ja palvelu hidastunut. UPS:n ohjeissa ei ilmeisesti käsketä ottamaan asiakkaaseen yhteyttä ennen toimitusta ja usein yrittävät tuoda paketteja kotia virka-aikana, jolloin ketään ei ole edes kotona... Kolme yritystä ja paketti takas Saksaan...

Juuso90 näyttäisi olevan LPR:n miehiä, joten täällä UPSin ajoja hoitaa http://www.juutilainen.com/
Heillä on toimitilat rautatieaseman vieressä.

Joskus kun on ollut "roina heti keikalle"-tilanteita, olen soittanut suoraan liikennöitsijälle ja käynyt hakemassa paketin suoraan sieltä. Hyvin on onnistunut.
Tämä onnistunee myös palautus tilanteessa, kunhan vain saa tarvittavat printit Tompalta.

Toivottavasti vahvarin vaihto onnistuisi ongelmitta.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
juusto90
06.04.2009 19:30:38
sepisti: Oikeesti... Minkälaisia vastauksia kuvittelet saavasi täältä ongelmaasi? Jokuko lähettää sulle kytkiksen vahvarista ja kertoo sulle mihin alat kolvilla sohimaan???

Lähinnä että missä vika voisi olla? Mutta mahd. ongelma on jo tiedossa, on vaan pakko vastata jotakin tuohon kommenttiin...

Ja näköjään täältä ei apua niin vaan löydy (muunlaista kuin palautus ohjeita ja ne on kyllä tiedossa).

Ja sehän se ongelma on kun UPS:lle on soiteltu ja Sovittu mitä tehdään (ei inisty että "tää ei toimi haluun uuden") niin ei ole homma vielä lähtenyt pelittämään. Kait pitäs käydä juttusilla että hommat hoituis.
Simo78
06.04.2009 19:32:44 (muokattu 06.04.2009 19:35:48)
sepisti: Koska kyseessä on kuitenkin "halpisputkari", sinuna soittelisin vain sillä puhtaalla kanavalla. Säröthän saa purkeistakin.
Olen samaa mieltä siinä, että ei kannata rikkinäistä vahvistinta lähettää takaisin, koska takuuseen saa ainoastaan toimivan vahvistimen itselleen.
Nyt otat ruuvarin käteen ja...:):):)

Vittuuko tässä enää arpomaan, tossahan se oikea vastaus on. Pitää vaan lisätä, että toiseen käteen kolvi ja hommiin:-D

Ja sehän se ongelma on kun UPS:lle on soiteltu ja Sovittu mitä tehdään (ei inisty että "tää ei toimi haluun uuden") niin ei ole homma vielä lähtenyt pelittämään. Kait pitäs käydä juttusilla että hommat hoituis.

Eiku siis PITÄÄ käydä!! Takuu on takuu, vaikka aikaa vievää, kun Saksaan lähtee...
Pluto
06.04.2009 19:37:39
juusto90: Lähinnä että missä vika voisi olla? Mutta mahd. ongelma on jo tiedossa, on vaan pakko vastata jotakin tuohon kommenttiin...

Ja näköjään täältä ei apua niin vaan löydy (muunlaista kuin palautus ohjeita ja ne on kyllä tiedossa).

Kyse on luultavimmin pettäneestä juotoksesta tai komponentista vahvistimen sisällä. Kukaan ei osaa sanoa, mikä sieltä on tarkemmin hajonnut, ellei a) osaa asiaansa ja b) pääse avaamaan just sitä sun lootaasi.

Ja tuosta palatuksesta haluaisin vaan kysyä, että kai sä olet sopinut palautuksesta myös sen liikkeen kanssa?
juusto90
06.04.2009 20:58:33
Tiedän että paras vaihtoehtohan tuo palautus on. MUtta kun pelkkä odottelu alkaa jo kyrpimään niin kyllä ite "asiantuntijan" avulla yritän vian korjata, muuten menee tuo pääsiäinen pelkäksi ryyppäilyksi (no menee se muutenkin). Kun ei kaikki pennit oo laitteessa kiinni ja opin ite samalla jotain.

Tosiaan kiitoksia kaikille jotka tähän ketjuun ovat nähneet hyväksi oman mielipiteensä kirjoittaa :)
9292
07.04.2009 16:38:12

juusto90: Tiedän että paras vaihtoehtohan tuo palautus on. MUtta kun pelkkä odottelu alkaa jo kyrpimään niin kyllä ite "asiantuntijan" avulla yritän vian korjata, muuten menee tuo pääsiäinen pelkäksi ryyppäilyksi (no menee se muutenkin). Kun ei kaikki pennit oo laitteessa kiinni ja opin ite samalla jotain.

Tosiaan kiitoksia kaikille jotka tähän ketjuun ovat nähneet hyväksi oman mielipiteensä kirjoittaa :)

Totta kai asia on kaikkien osapuolten näkökulmasta parempi jos laitteen saa omin avuin toimimaan. Silloin ei tarvitse alkaa toimitusten kanssa kamppailemaan ja itsekin oppii korjaamaan omat laitteensa, mutta ikäväähän se on, kun ei uutta laitetta toimimaan saa. Noh, onnea UPS:n kanssa
Ketjukuula
07.04.2009 21:02:27
Mie oon muutaman kerran soittanu thomannille eikä oo koskaan tarvinnu odotella paljon mitään ja aina oon saanu todella asiallista ja mukavaa palvelua ja suomeks vielä kaiken lisäks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)