Aihe: Orangen PPC412AD ja Anniversary
1
sigil
11.03.2009 21:34:06

Hei!
Tuli hommattua Orangen Rockerverb-nuppi ja nyt tarttis alle hommata saman sarjan kaappi kaveriksi. Ongelmana vaan on se, että kun ei ole mahdollisuutta testailla noita kaappeja, niin osaisiko joku sanoa kokemuksesta eroa PPC412AD:n ja Anniversasy 40 limited editionin kaappien välillä?
Eri elementithän noissa ainakin on , toisessa Celestion Vintage 30 ja toisessa Celestion G12H Anniversary -sarjan elementit. Oisko jollain valaista tässä asiassa?
sigil
20.03.2009 13:41:25

Nostan aihetta jos joku vaikka vastais.
Ziggy Bubba
20.03.2009 19:50:47

Tarvitsetko välttämättä neljä ämyriä? Tuo Orangen PPC212 nimittäin soundaa aikas pirun isolle ja tiukalle Rockerverbin kanssa, eikä ole läheskään niin ilkeä roudattavakaan - suosittelen. Orangen foorumilla puhuvat, että soundiero Orangen 2x12 ja 4x12 kaapin välillä olisi suht pieni - mut nää on näitä, kuulopuheita.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
PlecMan
20.03.2009 20:09:49

Mul on tuo 412AD, en o tosin verrannu muihin orangen kaappeihin... alapäitä ja jytkettä tolla kaapilla hyvin. marsun kaapin ja voxin kaapin läpi oon soittanu orangen nupillani (AD30) ja selkeesti eniten botnea löytyny tosta orangesta...

Saatto tää kommentti jättää vastaamatta kysymykseen, mut voin sanoa sen, että soundeista oon tossa kaapissa tykänny ihan pirusti.

Ja edellisiin vastauksiin viitaten se kyllä painaa ihan perkuleesti, ei o todellakaan roudausystävällinen.
Jesus christ, lord of flies, in disguise, fuck.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)