Mulla on Marshall JVM410H ja oon aatellu hommata siihen efektejä. Tänään testailtii kaverin GT10:ä, 4 kaapelin metodilla. Haluan GT10:stä käyttöön vain efektit. Onko GT10:llä mahdollista ohjata yhtäaikaa myös vahvistimen kanavia? esim. 1.muistipaikka: särö+delay 2.muistipaikka: clean+chorus 3.muistipaikka: jotain+jotain jne Olis mukavampi käyttää, kun ei tarvis ensin vaihtaa marsun omasta polkimesta kanavaa ja sitten sen jälkeen vaihtaa GT10:stä efektiä. pääsis helpommalla. |
Mulla on Marshall JVM410H ja oon aatellu hommata siihen efektejä. Tänään testailtii kaverin GT10:ä, 4 kaapelin metodilla. Haluan GT10:stä käyttöön vain efektit. Onko GT10:llä mahdollista ohjata yhtäaikaa myös vahvistimen kanavia? esim. 1.muistipaikka: särö+delay 2.muistipaikka: clean+chorus 3.muistipaikka: jotain+jotain jne Olis mukavampi käyttää, kun ei tarvis ensin vaihtaa marsun omasta polkimesta kanavaa ja sitten sen jälkeen vaihtaa GT10:stä efektiä. pääsis helpommalla. Jos käytät GT10:stä vain efektejä, ei välttämättä tarvitse käyttää neljän kaapelin menetelmää, ellet halua sijoittaa jotain efektejä ennen JVM:n etusta. Nuppi on midiohjattava, ja GT10 lähettää midikäskyjä, joten eikun ohjelmoimaan. Jokaista GT10:n muistipaikkaa vastaamaan voit ohjelmoida haluamasi kanava/moodivalinnan JVM:sta. Manuaalit kauniiseen käteen, sieltä löytyy varmasti ohjeita ja johdatusta midin ihmeelliseen maailmaan. JuSu Mitäs sulle kuuluu? |