Aihe: 110V Mesa/Boogiet & suojaerotusmuuntaja
1
MusikMan
26.05.2008 19:45:11
Kiikarissa olisi ison veden takaa lähes uusi Mesa/Boogien Lonestar Specialin 212 combo. Dollarin kurssin ollessa euroon näin eurooppalaisesta näkökulmasta hyvällä mallilla ostopäätös polttelee kovasti. Varsinkin, kun tuo Mesa on ilmeisesti täällä Euroopassa yksi ylihinnoitelluimmista vahvistinmerkeistä.

Millaisia kokemuksia (hyviä, huonoja tai neutraaleja) porukalla on suojaerotusmuuntajien käytöstä Mesojen yhteydessä - vaikutusta soundiin tai muuhun käytettävyyteen? Onko joku päässyt tekemään Pepsi challangea vastaavien 230V "Suomi koneiden" kanssa? Entäpä kokemuksia mahdollisten huoltojen tai vikakorjausten yhteydessä?
Dropped C
26.05.2008 20:22:11 (muokattu 26.05.2008 20:23:18)
Ei oo Mesasta kokemusta, mutta ainakin mun Ampun VT-60 kitaranuppi (115V jenkkipeli kans) toimii ja on toiminut 100% Muuntosähkön muuntajan kanssa. Ja on soitettu kovaa. Suosittelen kyllä jos halvalla saa, kyllä se muuntaja muuntaa sen sähkön. Ohan se muuntaja tosin ikävä mokkula kanniskella, yms tosin.
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed"
svilo
26.05.2008 20:37:31
Kiikarissa olisi ison veden takaa lähes uusi Mesa/Boogien Lonestar Specialin 212 combo. Dollarin kurssin ollessa euroon näin eurooppalaisesta näkökulmasta hyvällä mallilla ostopäätös polttelee kovasti. Varsinkin, kun tuo Mesa on ilmeisesti täällä Euroopassa yksi ylihinnoitelluimmista vahvistinmerkeistä.

Millaisia kokemuksia (hyviä, huonoja tai neutraaleja) porukalla on suojaerotusmuuntajien käytöstä Mesojen yhteydessä - vaikutusta soundiin tai muuhun käytettävyyteen? Onko joku päässyt tekemään Pepsi challangea vastaavien 230V "Suomi koneiden" kanssa? Entäpä kokemuksia mahdollisten huoltojen tai vikakorjausten yhteydessä?

Odottelen mielenkiinnolla paljonko on ko vehkeen rahdit tänneppäin ;)

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
maxillaris
26.05.2008 20:58:01
Itse ostin alkuvuodesta MK-sarjalaisen Imbuya-kotelolla(combo).
Rahtikuluja tuli 330$.(painoa 40kg).
les-paul
26.05.2008 21:01:09
Odottelen mielenkiinnolla paljonko on ko vehkeen rahdit tänneppäin ;)

/sv

Itse olen tuolta rapakon takaa tilannut useamman 30kg painavan vahvistimen ja riippuen tavasta niin rahtikuluja on tullut 210-350$. Ja toinen asia mikä vaikuttaa on myyjän rehellisyys. Kerran pyydettiin Super Reverbin lähettämisestä 650$, jäi se sitten ostamatta.
Ei tässä mitään efektejä tarvita
svilo
26.05.2008 21:51:57
Itse olen tuolta rapakon takaa tilannut useamman 30kg painavan vahvistimen ja riippuen tavasta niin rahtikuluja on tullut 210-350$. Ja toinen asia mikä vaikuttaa on myyjän rehellisyys. Kerran pyydettiin Super Reverbin lähettämisestä 650$, jäi se sitten ostamatta.

Ei se paino, vaan tilavuus.

/sv
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)