touhis 08.05.2008 12:46:07 | |
---|
Paikallisessa musaliikkeessä olisi käytetty js-700 kaupan. Kitara tuntuu hyvältä ja voisin sen sieltä hakeakin, jos hinta on sopiva. Ei vaan ole mitään tajua noiden yleisestä hintatasosta, eli mihin hintaan noita menee? O_o |
Mikaelo 08.05.2008 12:49:21 | |
---|
Myinköhän omani taannoin jotakuinkin 600 eurolla, olin varsin tyytyväinen siihen verrattuna mitä olin itse maksanut. Helvetin hyvä kitara on siinä, kaula vaan omaan makuuni liian tikku. Halko sen olla pitää :) Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
touhis 08.05.2008 15:43:26 | |
---|
Nonnih, nyt on kitara hommattu ja hintakin oli reilusti alempi kuin tuo 600e. :) Tämä on made in japan, jonkin verran kolhiintunut mutta täysin toimintakuntoinen yksilö. Tarvii vaan pesun ja uudet kielet niin sitten rokkaa. O_o |
Mikaelo 08.05.2008 18:01:15 | |
---|
Nonnih, nyt on kitara hommattu ja hintakin oli reilusti alempi kuin tuo 600e. :) Onnittelut. Laitahan kuvaa, sen verran komeita pelejä ovat... Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
PappaSF 08.05.2008 19:18:34 (muokattu 08.05.2008 19:38:17) | |
---|
Itellä ei tuo osunu silmiin kaupoissa, lienee vähän harvinaisempi noista JS sarjalaisista. Hienon näköinen kitara kylläkin. Niin ja Onnea uuden kitaran johdosta. Ite ostin tuon JS1200CA ja oiva peli kyll on joka suhteessa. (pitkään jo tuon perään kuolasin ja säästin). |
touhis 08.05.2008 20:58:42 | |
---|
O_o |
PappaSF 08.05.2008 23:43:55 | |
---|
|
touhis 09.05.2008 00:31:54 | |
---|
Tässä tuosta mun kepukasta kuvia Kyllä on nätti tuokin kepukka. Ei vaan voi kuin ihastella dynamiikkaa näissä kepukoissa, jotain ihan muuta kuin noissa stratoissa, joista toki myöskin pidän. O_o |
wilo 09.05.2008 08:25:56 | |
---|
Kyllä on nätti tuokin kepukka. Ei vaan voi kuin ihastella dynamiikkaa näissä kepukoissa, jotain ihan muuta kuin noissa stratoissa, joista toki myöskin pidän. Morjensta! Nätti JS sulla. Läpinäkyvä punainen on hieno väri. Mulla on JS-900 eli sama kuin JS-1000, mutta kromatulla raudalla. Ysisatasessa ei myöskään ole mikkien kelan puolituksia vakiona, omaan olen asennuttanut senkin. Dynamiikasta on mulla vähän eri kokemuksia. Hyvä tämä jiiässäkin on, vastaa kivasti dynamiikkaan, mutta strato on kyllä eri maata. JS:n mikit puolitettuina eivät millään vastaa straton yksikelaisia. Lisäksi kelluva edge-talla vähentää dynamiikkaa vielä himpun lisää. Omaan laitoin 5 jäykkää jousta, niin auttoi kummasti asiaa. Sillä saattais olla jotain tekemistä dynamiikan kanssa, että seiskasatasessa on P-90 -tyyppiset mikit ja kiinteä talla. Mene ja tiedä. Ville |
Socialite 09.05.2008 10:42:26 | |
---|
Kyllä on nätti tuokin kepukka. Ei vaan voi kuin ihastella dynamiikkaa näissä kepukoissa, jotain ihan muuta kuin noissa stratoissa, joista toki myöskin pidän. Hyviä kitaroita ovat mutta eipäs nyt sentään sekoitella JS:n ja straton dynamiikkaa keskenään. Lisäksi kelluva edge-talla vähentää dynamiikkaa vielä himpun lisää. Omaan laitoin 5 jäykkää jousta, niin auttoi kummasti asiaa. Sillä saattais olla jotain tekemistä dynamiikan kanssa, että seiskasatasessa on P-90 -tyyppiset mikit ja kiinteä talla. Mene ja tiedä. Joo, miulla oli JS1000 lo-pro edge tallalla mut kyllästyin säätämiseen ja vaihdoin kitaran JS2000:een. Tallaratkaisu on outo kiinteä lukkotalla (edge fx) mutta saundi ja dynamiikka on paljon parempi. Ja pysyyhän se vireessäkin ihan hyvin! |
touhis 09.05.2008 19:56:24 | |
---|
Aika jänskää että hieman epäilin etukäteen tuota kahden p90-tyylisen mikin yhdistelmää. Hienosti noi kuitenkin toimii, ei ole tarvinnut hetkeäkään pähkäillä vaihtamista. O_o |