mulla oli joskus toista vuotta sitten. ei ollu ainakaan ihan mun käteen sopiva, mutta kyllä se soi ihan hyvin tuon hintaseksi kitaraksi. toisaalta se oli minun ensimmäinen seiska ja vaihdoin sen pois muutamassa kuukaudessa, niin ehkä en kerinny vielä tutustua seiskaan. ostin sitte ltd:n viper 407:n ja se oli ihan ok. |
Mitä mieltä kitarasta? Onko kellään kokemusta? Kannattaako ostaa jos kaipaa ns.pätevää 7 kielistä? Ihan hyvä kitara hintaisekseen (riippuu tietysti, paljonko siitä maksaa). Itse pidän kitaran kaulasta, sopii meikäläisen käteen tosi hyvin. Miinuksia: musta väri, soololovi ei ole "tarpeeksi uurrettu", 24 -nauhaisessa kitarassa voi vaivatta päästä vain 22. nauhalle. Tuo Schecter oli myös meikäläisen eka seiskakielinen (eipä niitä hirveästi ole tarjolla vasurimalleina). Sen jälkeen olen hommannut myös pari etelä-korealaisen Wolfin (KHL Corporation) seiskakielistä, joiden kaulaprofiili on täsmälleen samanlainen kuin tuon Schecterin. Lieneekö jopa tehty samassa tehtaassa? Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Landola F6/Cut |