Mirk0 11.03.2008 22:32:26 | |
---|
Oisko mitään ideoita. Mielellään sais olla: -kestävä ja nopea laittaa takasin kuntoon vaikka vähän rikkoisinkin, tämä ongelma on tän hetkisessä kun niitä ongelmia on NIIN paljon. -Kiinteätallainen, koska tästä hintaluokasta tuskin gasini kohdetta OFR:ä löytyy. -Jos huonot mikit, olen valmis vaihtamaan ne saadakseni paremman soundin. -Ei mattamusta, vaan musta. -22 tai 24 nauhainen. -Ei kaikista radikaaleimpia hevikeppejä. Strato/Sg/LP/Explorer/King V ois sopivampi. Ehdotuksia? Kuse tuubaas vai mitä sä soititkaan? |
sepisti 11.03.2008 22:37:53 | |
---|
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
oiva tumpeloinen 11.03.2008 22:42:11 (muokattu 11.03.2008 22:42:29) | |
---|
-kestävä ja nopea laittaa takasin kuntoon vaikka vähän rikkoisinkin, tämä ongelma on tän hetkisessä kun niitä ongelmia on NIIN paljon. Mitäköhän tämä mahtaa tarkoittaa? -Kiinteätallainen, koska tästä hintaluokasta tuskin gasini kohdetta OFR:ä löytyy. -Jos huonot mikit, olen valmis vaihtamaan ne saadakseni paremman soundin. -Ei mattamusta, vaan musta. -22 tai 24 nauhainen. -Ei kaikista radikaaleimpia hevikeppejä. Strato/Sg/LP/Explorer/King V ois sopivampi. Ehdotuksia? Ibanezin RG menee tuohon kategoriaan, jos kelluva talla on hylätty vireongelmien takia. SZ menee kiinteätallaiseen vaihtoehdoksi, ja jää vielä rahaa ylikin. |
Explorer 11.03.2008 23:26:34 | |
---|
Ibanezin RG menee tuohon kategoriaan RGR321 on musta (ei matta-) ja lisäksi reverse-lapainen, heviuskottava. Saa noin kolmeen sataan paikallisesta, ja rahaa jää yli vaihtomikkeihinkin jos tehdaskelat vinkuu. You ain't seen me, right! |
south_of_heaven 11.03.2008 23:45:27 | |
---|
RGR321 on musta (ei matta-) ja lisäksi reverse-lapainen, heviuskottava. Saa noin kolmeen sataan paikallisesta, ja rahaa jää yli vaihtomikkeihinkin jos tehdaskelat vinkuu. 350€ on Thomannin hinta? Jokatapauksessa, omani sain käytännössä uutena 200 eurolla. Muovejakin vielä päällä. Komppaan tätä kitaraa, hyvin soiteltava peli. Itselläni ei mikeissä ole valittamista, ehkei se korva ole vielä kehittynyt niin posliiniseksi kuin varsinaisilla kitaristeilla. Voisin kuitenkin uskaltaa sanoa, että hintaluokkansa paras tuohon hommaan. Mikeissäkin ainakin munsta rutosti parempi soundi kuin monissa kokeilemissani saman hintaluokan (ja vähän yli) kitaroissa. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
Explorer 11.03.2008 23:51:16 | |
---|
350€ on Thomannin hinta? Varmaan selviää Thomannin sivuilta? Jokatapauksessa, omani sain käytännössä uutena 200 eurolla. Muovejakin vielä päällä. Mä ostin RG321:n (mattamustan) paikallisesta uutena 280:llä. Toi kiiltävänmusta RGR oli pari kymppiä kalliimpi. On se hyvä. Testasin RGR-mallia myös, mutta sattui vaan olemaan se toinen yksilö parempi. Näitä ei kannata tilata sokkona vaan testata, ja jos ei osaa testata, niin pyytää joku kokeneempi mukaan valkkaamaan. You ain't seen me, right! |
JartZA 11.03.2008 23:58:00 | |
---|
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
south_of_heaven 11.03.2008 23:58:08 | |
---|
Varmaan selviää Thomannin sivuilta? Tietenkin tarkoitin, että mistä kummasta paikallisesta noin halvalla saat. Esim. Levytukun hinta kitaralle on melkein neljä sataa. Mä ostin RG321:n (mattamustan) paikallisesta uutena 280:llä. Toi kiiltävänmusta RGR oli pari kymppiä kalliimpi. On se hyvä. Testasin RGR-mallia myös, mutta sattui vaan olemaan se toinen yksilö parempi. Näitä ei kannata tilata sokkona vaan testata, ja jos ei osaa testata, niin pyytää joku kokeneempi mukaan valkkaamaan. Mulla oli hyvä tuuri, joku oli vaihtanut liikkeeseen sisään sen käytännössä iskemättömän pelin. Paljon tykkään. Guitars are like assholes; Everybody has one. |