Aihe: Boss od-20
1
weijowekkuli
11.03.2008 20:07:49
Moro moro. Soittelin tuossa menneenä viikonloppuna Bossin mt-50 multiefektin läpi Fenderin putkivahvistinta ja kyllä miellytti; säröosasto varsinkin. Mietinkin, että tuon otsikonmukaisen vermeen säröt vastaisi aika lähelle noita mt-50 säröjä. Onko kellään kirjoittaa käyttökelpoisia kokemuksia tuosta säröstä? Mimmonen bypass siinä on? Onko soundit kovalla volumella/keikka/treenis-käytössä korvaa miellyttäviä? Pitääkö mimmoista kohinaa laite itse?
Ja saako laitteeseen helposti soundit talteen ja nopeasti jalalla polkemalla ne sieltä ulos? Ja onko käytössä tullut huonoja- tai hyviä puolia esiin?
Yhden aiemman ketjun aiheesta löysin, mutta senkin oli loppunut kesken, ennen kuin oli päässyt kunnolla alkuun.
Snapo
11.03.2008 20:22:00
Moro moro. Soittelin tuossa menneenä viikonloppuna Bossin mt-50 multiefektin läpi Fenderin putkivahvistinta ja kyllä miellytti; säröosasto varsinkin. Mietinkin, että tuon otsikonmukaisen vermeen säröt vastaisi aika lähelle noita mt-50 säröjä. Onko kellään kirjoittaa käyttökelpoisia kokemuksia tuosta säröstä? Mimmonen bypass siinä on? Onko soundit kovalla volumella/keikka/treenis-käytössä korvaa miellyttäviä? Pitääkö mimmoista kohinaa laite itse?
Ja saako laitteeseen helposti soundit talteen ja nopeasti jalalla polkemalla ne sieltä ulos? Ja onko käytössä tullut huonoja- tai hyviä puolia esiin?
Yhden aiemman ketjun aiheesta löysin, mutta senkin oli loppunut kesken, ennen kuin oli päässyt kunnolla alkuun.

Empä mt-50 ole kuullutkaan.. varmaan joku uusi tuote :) Taitaa olla mE-50 mitä tarkotat. eniveis tuossa on juttua siitä.. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=48185&co=60

Itse en nimenomaan säröosastosta tykännyt tuossa, mutta mielipiteitähän nämä on.. oodeekakskymppistä en sitten oletkaan kokeillut..
Antti1
11.03.2008 21:48:03
Todella hyvä laite, jos saa käytettynä edullisesti. Digitaalisuus ei ihan hirveästi häiritse ja kohinaa on erittäin vähän. Bypassilla ei syö juurikaan soundia ja sensellaista. Ainut ongelma on se, että mä oisin tykänny 3-al eq:sta, ainakin linjakäyttöä varten.

Ei millään osastolla ultimaattinen ratkaisu, mutta monipuolisuudessaan rökittää melkein minkä vain 6-0.

Jottei kuulostaisi ihan mainospuheelta, niin omani myin kolmen päivän jälkeen. :) Totesin, että jos mä Diezeliä jollain ryyditän, niin sen on parempi olla kaikin puolin parhautta myöskin.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)