Aihe: Triaxis ja ebaystä huuteleminen 1 | |
---|---|
![]() 18.02.2008 13:44:48 | |
Moro Otsikon asiat on mulle kumpikin ennaltaan tuntemattomia ja vähän selvyyttä on haussa tähän hommaan. Sain haun kautta selville, että Triaxiksesta on olemassa kolmea versiota, joista keskimmäisestä on vielä phat-modillinen versio. Sain semmosen käsityksen, että v2 ilman phat modia olisi meikäläisen valinta. Jos joku enemmän noitten kanssa pelannyt nyt kuitenkin viitsisi selittää noiden versioden erot. Ja mikäs juoni siinä 2/90 ja Triaxiksen välillä on? Ne pystyy jotenkin komentelemaan toisiaan? Onko se linkki olemassa myös ensimmäisessa Triaxis-versiossa? Ja siitä Ebaysta.. Kun en ole ennen sitä kautta mitään ostanut niin kovasti arveluttaa alkaa huutamaan esim tätä, vaikka hinta mielestäni onkin erittäin kohtuullinen: http://cgi.ebay.de/Mesa-Boogie-Tria … 2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122 Eli onko toi Ebay nyt ihan pomminvarma ostospaikka. 2300€ on kuitenkin karsee läjä rahaa.. Käyppäs joutessas ihmettelemässä: Soulfallen ja Beautiful Betrayal | |
![]() 18.02.2008 14:00:16 | |
Moro Otsikon asiat on mulle kumpikin ennaltaan tuntemattomia ja vähän selvyyttä on haussa tähän hommaan. Sain haun kautta selville, että Triaxiksesta on olemassa kolmea versiota, joista keskimmäisestä on vielä phat-modillinen versio. Sain semmosen käsityksen, että v2 ilman phat modia olisi meikäläisen valinta. Jos joku enemmän noitten kanssa pelannyt nyt kuitenkin viitsisi selittää noiden versioden erot. Niitä versioita on itseasiassa 4. Uusin malli on riisuttu Rectosta ja tilalle on ympätty Lone Staria jonnin verran. Ykkösmallissakaan ei Rectoa löydy, mutta en kyllä enää muistakaan, mitä siinä sitten oli. Phat Modista mulla olis varmaan pieni Mesan selostus, jos mailiosoite löytyy, mihin voin sen lähettää. Kakkosmallien erot (Phat mod tai ei) on Lead1:n punaisessa moodissa. Phat Modilla varustettu pitäis olla hewimpi. Käytännön eroa en osaa sanoa, kun mulla on vain tuolla modilla varustettu laite. Ja mikäs juoni siinä 2/90 ja Triaxiksen välillä on? Ne pystyy jotenkin komentelemaan toisiaan? Onko se linkki olemassa myös ensimmäisessa Triaxis-versiossa? Kaikissa Triaxis-versioissa taitaapi on tuo releohjaus. Sillä pystyy ohjaamaan neljällä releellä mitä vain releohjattavaa vekotinta. 2:90 on taas syönyt kolme eri toimintoa, mitä voi releillä ohjata. Ja siitä Ebaysta.. Kun en ole ennen sitä kautta mitään ostanut niin kovasti arveluttaa alkaa huutamaan esim tätä, vaikka hinta mielestäni onkin erittäin kohtuullinen: http://cgi.ebay.de/Mesa-Boogie-Tria … 2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122 Eli onko toi Ebay nyt ihan pomminvarma ostospaikka. 2300€ on kuitenkin karsee läjä rahaa.. Eipä Ebay ole pomminvarma ostospaikka. Siitä löytyy ketjuja täältä. Kannattaa nyt ainakin perehtyä myyjän palautteisiin (mitkä ei vähäisyydessään kovin loistavat ole sisällöltäkään) ja kysellä myyjältä vähän tavaroista. Sit vielä semmoisia, että tuohan ei välttämättä ole viimeisin hinta, kun huutokauppa kerran on kyseessä. Tosin tuo läjä on ollut jo hetken myynnissä, sille kun ei tunnu tuolla hinnalla ostajaa löytyvän. Toisaalta ostajia karkoittaa myls noiden jenkkisähkö, mikä täälläpäin laskee niiden myyntiarvoa, vaikka niiden kylkeen konventterin laittaakin. Kandee vähän kysellä ja haistella, miltä tuntuu. Jos kovasti epäilyttää, niin kannattanee suosiolla jättää kaupat väliin. Ja muista laskea postikulut läjään mukaan, nekään ei ihan ilmaiset ole. | |
![]() 18.02.2008 14:12:40 (muokattu 18.02.2008 14:16:41) | |
Niitä versioita on itseasiassa 4. Uusin malli on riisuttu Rectosta ja tilalle on ympätty Lone Staria jonnin verran. Ykkösmallissakaan ei Rectoa löydy, mutta en kyllä enää muistakaan, mitä siinä sitten oli. Phat Modista mulla olis varmaan pieni Mesan selostus, jos mailiosoite löytyy, mihin voin sen lähettää. Mä luulin että just se kolmas versio oli se missä recton tilalle oli tullu Lonestar. Minkähänlainen se kolmosversio sitten mahtaa olla? Kakkosmallien erot (Phat mod tai ei) on Lead1:n punaisessa moodissa. Phat Modilla varustettu pitäis olla hewimpi. Käytännön eroa en osaa sanoa, kun mulla on vain tuolla modilla varustettu laite. Se Phat-mod on ilmeisesti jonkinlainen yläpään leikkaus, jos oikein ymmärsin. Tiedä sitten kuinka radikaalin eron se saa aikaan. Kaikissa Triaxis-versioissa taitaapi on tuo releohjaus. Sillä pystyy ohjaamaan neljällä releellä mitä vain releohjattavaa vekotinta. 2:90 on taas syönyt kolme eri toimintoa, mitä voi releillä ohjata. Ok, eli kyse ei ole mistään releohjausta mystisemmästä asiasta. Ne Triaxiksen releet on sitten varmaan ohjelmoitavissa muistipaikkakohtaisesti? Eipä Ebay ole pomminvarma ostospaikka. Siitä löytyy ketjuja täältä. Kannattaa nyt ainakin perehtyä myyjän palautteisiin (mitkä ei vähäisyydessään kovin loistavat ole sisällöltäkään) ja kysellä myyjältä vähän tavaroista. Sit vielä semmoisia, että tuohan ei välttämättä ole viimeisin hinta, kun huutokauppa kerran on kyseessä. Tosin tuo läjä on ollut jo hetken myynnissä, sille kun ei tunnu tuolla hinnalla ostajaa löytyvän. Toisaalta ostajia karkoittaa myls noiden jenkkisähkö, mikä täälläpäin laskee niiden myyntiarvoa, vaikka niiden kylkeen konventterin laittaakin. Kandee vähän kysellä ja haistella, miltä tuntuu. Jos kovasti epäilyttää, niin kannattanee suosiolla jättää kaupat väliin. Ja muista laskea postikulut läjään mukaan, nekään ei ihan ilmaiset ole. Niih, toi jenkkisähkö vähän kyllä ahistaa.. Muutenki olis kyllä mukavampi saaha hommattua noi kamat pala kerrallaa jos Ebaystä tulee hommattua. Ei oli niinsanotusti kaikki munat samassa korissa sitten :) Käyppäs joutessas ihmettelemässä: Soulfallen ja Beautiful Betrayal | |
![]() 18.02.2008 14:22:55 | |
Mä luulin että just se kolmas versio oli se missä recton tilalle oli tullu Lonestar. Minkähänlainen se kolmosversio sitten mahtaa olla? Ihan ensimmäiset versiot olivat ilman Continuous Controlleria. Soundillisesti ne käsittääkseni ovat samanlaisia Phat modittomien versio kakkosten kanssa. Myöhemmällä iällä tuli sitten Phat modillinen ja nyt viimeisimpänä tämä Lone Star -versio. Se Phat-mod on ilmeisesti jonkinlainen yläpään leikkaus, jos oikein ymmärsin. Tiedä sitten kuinka radikaalin eron se saa aikaan. Jotain sen suuntaista se on. En tosiaan osaa sanoa, mikä ero niillä käytännössä on. Ok, eli kyse ei ole mistään releohjausta mystisemmästä asiasta. Ne Triaxiksen releet on sitten varmaan ohjelmoitavissa muistipaikkakohtaisesti? Jep. Kuvista näkee moodivalojen alla neljän releen valot. Niitä saa ohjelmoitua presetkohtaisesti haluamaansa järjestykseen, eli mikä rele on päällä ja mikä ei. Käytännössä mä ohjaan niillä Marsun nuppia. Eli toimii latch-kytkiminä. Niih, toi jenkkisähkö vähän kyllä ahistaa.. Joitakin haittaa, toisia ei. Toisaalta, eipä tuo kovin paljon halvemmalta näytä kuin erikseen huudeltu paketti. En tosin ole hetkeen noita seuraillut, että sinänsä voin olla väärässäkin. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)