Aihe: Mitäs Waheja suosittelisitte? (sori, en käy hakua käyttämään)
1
Skebaholikko
25.12.2002 01:29:29 (muokattu 25.12.2002 12:22:46)

Elikkä olisin ostamassa ittelleni wahwah-pedaalia ja haluaisin muiden käyttäjien/omistajien kokemuksia eri laitteista. Hakisin Joe Satriani/Steve Vai/Kirk Hammett tyylistä meininkiä jonka seurauksena olen etsinnöissäni päätynyt katselemaan tarkemmin DUNLOP CRYBABY 535Q WAHia ja Morleyn Steve Vai Bad Horsie 1: stä. Tuosta Bad Horsiesta en tosin Suomen hintaa tiedä, jenkkihinta oli jotain vähän alle kakssataa donaa mutta tietysti maahantuonti jne. nostavat hintaa että tietäisikö joku sen hintaa tarkalleen? Dunlopissa olisi ilmeisesti paremmat muokkausmahdollisuudet, jotka tosin melko hyvät taitavat olla myös Bossin PW-10 Wahissa. Onkos siitä kenellä kokemusta ja hintatietoa? Mutta heviä ja rokkia soittelisin Ibanez RG 570:llani Peavey Envoy-stygen ja Bossin Turbo Distortionin ja Super Choruksen läpi (tässä teille siis laitteistot jos ne tiedot hyödyttävät) ja hyvä esimerkki hakemastani wahista olisi Enter Sandmanin soolossa käytettävä wah. Sellainen rouhea wah (tosin sehän tulee särön kanssa mutta eniweis, you get the point) jolla saisi kunnolla muokattua soundia, laaja skaala pitäisi olla. Kaikkea apua arvostetaan. Hyviä joulunjatkoja vielä kaikille.

EDIT!: No hitto en huomannut väsymykseltäni laittaa budjettirakoa olenkaan. No elikä Wahin hinta saisi olla korkeimmillaan jotain väliltä 200-250 euroa, tuosta ei mielellään enää hirveästi saisi heittää ylöspäin mutta voitte niitäkin suositella jos hirveä halu on.
"Lets go all the way and do it night and day.......camoon, LETS GET LETS GET LETS GET LETS GET ROCKED!!!"
JCM
25.12.2002 07:50:47

Tuosta Bad Horsiesta en tosin Suomen hintaa tiedä, jenkkihinta oli jotain vähän alle kakssataa donaa mutta tietysti maahantuonti jne. nostavat hintaa että tietäisikö joku sen hintaa tarkalleen?

Onko puhuja varma? Hinta kohdallaan.. Hoho.
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
SANTHYR
MeatPie
25.12.2002 11:28:33 (muokattu 25.12.2002 11:29:08)
kakssataa donaa

Onko puhuja varma? Hinta kohdallaan.. Hoho.

Oho, Thomannilla on aika reilusti halvempi. Vain 158.00 euroa ;)
Suomessa tuo on sitten varmaan jokusen satasen kalliimpi.

EDIT: Ja satasista puhuessani tarkoitin sitten markkoja.
Retu
25.12.2002 12:27:34
Kaverilla olis myynnissä Dunlop Crybaby 60e.
fridgebuzz
25.12.2002 12:35:36

Miksi et käy hakua käyttämään?
Digitech Whammy II > Danelectro Tuna Melt > EHX Small Stone > Rat 2 > Korg Dynamic Echo > Ibanez DE-7 > Digitech Echo Plus 8 Second Delay/Sampler
Mulla on Voxin V847 ja on kyllä asiallinen peli, paljon Cry Babya parempi. Hintaa oli 1000mk.
Kitarasankari
25.12.2002 13:28:41
mulla on toi morleyn bad horsie-1 ja laulaa hyvin! teko on jämäkkää metallia ja hyvät soundit irtoo! onhan se dunlopin cry-babykin todella hyvä peli ja hintalaatu-suhde kohdallaan, mutta miinus puolia ovat vaan, että alkaavat vanhemmiten rahisemaan ja kohisemaan ja eivät kyllä kauhean kovaa käyttöä kestä...
.p
25.12.2002 15:27:05
joo minuakin kiinnostaa tou Bad Horsie. miten I ja II poikkeavat toisistaan? onko crybaby:llä vastaavia ym. muilla merkeillÄ?
joo minuakin kiinnostaa tou Bad Horsie. miten I ja II poikkeavat toisistaan? onko crybaby:llä vastaavia ym. muilla merkeillÄ?

No ainakin sanovat että Bad Horsie 1 ei oikein toimi puhtailla saundeilla. Kakkonen kuulemma kuulostaa muutenkin paljon paremmalta kuin ykkönen, tiedä sitten...
tulus
25.12.2002 16:00:28
Dunlop 535Q on jeejee.
Hauki on kala.
Kant
25.12.2002 16:02:47
Itse kyllä suosittelisin omien kokemuksien perusteella tuota Dunlopin 535Qta. Tämä koska Voxissa ei muistaakseni ole vola boostia eikä ainakaan range ja q säätimiä (joista on hyötyä haettaessa haluttuja soundeja). Mitä saundiin tulee ovat mielestäni 535Q ja tämä vox samalla viivalla (eli helkkarin hyviä molemmat), voxissa on ehkä hivenen laajempi ääni maailma. Molemmat testattu Fender Am. Stratolla ja lukuisilla eri vahvistimilla.
Lucifer Sam
25.12.2002 17:05:52
Hitto... luin eka että "mitä Maheja suosittelisitte?"

No jos jotain on _aivan_ pakko suositella niin sitä aitoa ja alkuperäistä - nuo jäljittelijät(opodiko ja monet muut) ovat vähemmän hassuja.
s02r
25.12.2002 19:00:36

Mä ostin tossa pari päivää sitten käytetyn Italialaisen "weaper" wah-wahin jossa on myös volume. En tiiä toimiiko, koska en ole päässyt kokeilemaan muuta kuin liikkeessä. Se oli ainakin halpa (30e).
Kitarasankari
25.12.2002 20:04:37
kyllä toi bad horsie 1 toimii ihan moitteettomasti puhtaillakin kun vaan on vahvistimen säädöt oikein. se bad horsie 2 on kai jollain tavalla mallintava ja en oikein ehkä pistäisi rahoja mallintavaan (sen virheen kerran tehneenä). plussaa kakkosessa on se että wahin aluetta pystyy kai säätämään, eli kuinka paljon ylä- ja alaääniä leikataan...näin olen kuullut...
Skebaholikko
26.12.2002 17:23:52

Miksi et käy hakua käyttämään?

Haluan vaan mieluummin ihan henk.koht vastauksia, itsekäs paska kun olen;)
"Lets go all the way and do it night and day.......camoon, LETS GET LETS GET LETS GET LETS GET ROCKED!!!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)